Showing posts with label sengal. Show all posts
Showing posts with label sengal. Show all posts

17 May 2012

I Love You, Hubby~


Hubby, terima kasih!!
Tak ternilai pemberianmu...
Akan ku kenang dan simpan hingga akhir hayat...



p/s- selain daripada sebagai tempat membebel, blog aku ni juga salah satu medium untuk berinteraksi antara aku dgn hubbyku sayang. klu korang tak paham entry ni, buat2 paham je la ye. mesti hubby aku pening kepala tgk entry ni... maafkan isterimu, hubby. Love u!

26 October 2011

Tutti Frutti...hmm??

wahhh!
punye la mengidam aritu!
dah melantak bagai nk rak mengalahkan rimau, teringin plak mkn tutti frutti.
(tu pun sbb tgk dr blog org yg dok tayang cup tutti frutti tu. ceh! mudahnye aku terpedaya)
pastu pastu.. time tu mall nk tutup dah.
booth len dah tutup, tp booth tutti frutti x tutup lg.
mmg menanti kedatangan aku yg jakun ni kot.
pastu pastu... dlm kejakunan tatau cmne cara nk amik tutti frutti ni, aku nmpk ade sorg akak ni tgh amik utk cup dia. ala2 demo la gitu.
so aku pon amik je la.
ade 6 flavor kot time tu. aku amik 3 je. original yogurt, choc dan red velvet.
pastu bubuh topping ala kadar je sbb yg aku nk rasa ialah frozen yogurtnye. bkn toppingnye.
bila smpi kt cashier, ada mesin timbang mcm beli asamboi kt jj.
dah timbang tu, aku nmpk angka yg mengejutkan.

 RM11.37

what?????
only for 200gm??? rm5.30 utk 100gm.
ohhh my...
punya mahal utk gadis kampung mcm aku ni!!!
dah knape kan aku bantai mkn benda mahal cmtu??\
pastu pastu... sbb mende ni mahal so aku pon nk la rase kesedapannye.
try yg red velvet tu,err... rasa mcm eskrim coklat lak tp versi yg kurg coklat.
pastu rasa yg choc tu, tu mmg rasa eskrim coklat.
lastly rasa yg originaltu baru ada rasa masam2 yogurt yg aku tggu2.
haih... mmg x menepati bayangan aku lgsg!
anyhow...
i love Baskin Robbin more!
their flavors... ade mcm2!
compare with TF, ahh... punye la aku menahan nafsu utk mkn BR.
rugi ah. mmg tu la first and last time aku mkn TF.
sementara tu mkn eskrim murah dlu.
McFlurry McD je la jwbnye..
huhu...
penyesalan melampau dr First Timer of TF.
bkn nk stop korang dr mkn TF tp saje nk cite betapa kejutan budayanye aku dgn harga dia.
hehe.. jgn marah ye peminat TF! ayem sorie!

aku ingatkan murah je mende ni sbb tgk org amik smpi melimpah2 dr cup. rupanya....hwaaa!

11 April 2011

sweet treats plsss....

omg!
im craving for sumthing sweet to eat!!
seriously craving..
but im not hungry!
in fact im full if u give me rice to eat.
no thanx..
(demand plak ok..)

nk benda manis lalu kat lidah ni..
maybe stay within few seconds before ditelan..
yg agak2 lembut mcm bantal kekabu.. (itu xleh mkn ye)
yg very pampering..
mcm ni ke..

dapnye!!!

atau yg ni??


arghh!!! 
to yummy to be baham by me!!
rase klu dpt mende ni..
simpan dlm fridge..
mau diawet..
x sanggup nk mkn!
xpon bila mkn tu..
simpan dlm mulut lelame..
ahahaha..
euwww..geli la plak...
tp still!!
rupa dia nmpk sweet @ indulging!

yang ni??


dan ini??




dan yang ini plak???







ahhh...very sweet~~
haha..
haram ke eh mkn kek rupa cmni??
tlg la jwb bg pihak aku..
adios~


Highway LEKAS...busuknya!!!

driving pd waktu malam bukanlah sesuatu yg meriangkan..
lg la klu kena drive sensorang!!
oh nooo...huu~
laluan utama aku setiap kali pegi balik dr seremban-cheras ialah LEKAS!!
yeay!!
nama pon LEKAS, so mmg sgt lekas smpi lah!
diorang sebenarnye bg nama LEKAS bkn sbb mmg lekas smpi.
LEKAS : Lebuhraya Kajang-Seremban
so laluan aku lebih kurang mcm ni la.
Cheras-Kajang-Seremban

hiway LEKAS ni ada mcm2 cite tau.
ever since ia dibuka, byk kes ragut kat situ
especially waktu malam!!


tgk tuh!!
driving sensorang dlm gelap!!
lampu ade kat dpn kete utk suluh jalan
pastu kena rajin pandang cermin belakang
klu jln mmg gelap gelita, tiba2 pandang cermin belakang then nmpk 'cik kak' dlm cermin..
agak2 cmne la respon aku ek??
sbnrnye tu la imaginasi aku setiap kali lalu LEKAS!
rase mcm nk pasang spotlite je kat hiway tuh.
cess!!

oleh sbb xde kes 'cik kak' lg.. 
maka cik peragut take over la..
smpi dorg sgt over..

dgn bermodalkan seketul moto, dorg dok kat hiway tuh memlm
mmg tatakot pd 'cik kak' ah sbb 'cik kak' pon takut kena ragut dek dorg.
haha! (statement keji. sure 'cik kak' malu)
ok, sambung balik psl peragut ni ye.
dorang akan dok dlm kegelapan mlm kt hiway tu
usha line tgk driver mana yg drive sensorg
klu drivernye pompuan, mmg bonus ah!

tp utk kes yg aku pnah dgr sblom ni..
peragut ni gi block sebijik kete nih..
kt dlm tu ade sorg mamat..(anak kwn ayah aku)
peragut ni 2 org..so ape lg...??SERANG!!!
malangnya...
mamat ni reti melawan daaa...
skali di sepak cepuk 2 eko mamat ni..hmm terbongkang la..
tp 2 eko tu sempat gak hadiahkn lebam2 kt mamat nih.
mamat ni berjaya melepaskan diri..
gud gud!
sbb mamat ni diserang bersenjatakan pisau tau!
tp x kena la sbb dia hebat kn.
wlubagaimanapun..
cian abg mamat yg hebat.
hehe..
(aku sgt mengarut kn??)

selain dr kes ragut, nk tau kes ape lg yg menakutkan kat LEKAS tu??



jeng jeng jeng!!!




setiap kali lalu hiway LEKAS..






kat KM 18....





mesti ade bau busuk!!!!






OMG!!!





apekah kisah disebalik bau busuk itu???















sebab...






org kata ada ladang bab1 kat situ!!!!

lazatnye!!! (bkn utk org islam ye!!)

hehe..
tu je kisahnye...
tp klu nk tau sejauhmana menyeramkan bau busuk tu..
cuba la lalu LEKAS memalam bute!!
tgk laju ke x korang drive..
ngehehehe...
sbb aku drive lajuuuuuuuuuuuuu~~~

ok babai...

*malas dh nk tulis pepanjang..

04 April 2011

boring day~

ohh..dah sgt boring neh...
 after a looooooooooooong night lasnite..
aku kena divert attention kat benda len.
baru jap td dpt esaimen 10% marks utk OSHA.
haip!!!
rajin ke nk buat?
5 pages je~ (ohh ada mcm belagak disitu???)
ok nvm..
today is just another boring day with cute pics i guess~
google google...
tgk pic tuceng2 yg cumil2 neh..
enjoy~


  
mmg sebijik ah mcm monorail!! (mane kaki dia?)



ohohoh...siyes tanampak tucengnye!!


 
ahaha..another puss-in-boot!! "aku xmo mandi la wey!" (abaikan aurat di blkg tuceng tu ye)



ni amik anak angkat sure x daftar lg dgn jabatan kebajikan masyarakat neh!


 pelakon SANCTUM 2!! hahaha


 sharing secrets!! thats what besties do~ cute!


betapa beratnye tuceng ni smpi statue pon bleh bongok bongkok!


its nice having a friend to talk to...


peluru berpandu versi tuceng? bola versi tuceng? superman versi tuceng?


dlm hidup, jgn biarkan sesiapa pijak kepala kita tau!


i cant see u~~

.
.
.
im just boring...
thats all...


20 March 2011

CBS, IJN dan ...... pakistan??

hi frenz..
after a long day yesterday, now have come the shortest day (which is today, since i overslept.hehe)..
ohhh sunday... please move slowly...
my assignment wasnt finished yet..
tomorrow have to present it to evaluater..
think im dead before time.. hwaaa!!!
my condolescence to my cbs-mate, johari, coz he lost me in this cbs battle..
hehehe..haywire already...

ok nvm..
skip that part..
coz im still alive to finish my entry..
haha..cheating rite? most students lost their souls the moment their lecturer give assignment..(thats my thought!)
becoz i do!! usually not only my soul, also my body got lost once i know who im pairing with in order to finish the task. if i hate them, im totally white tag (other words, dead!)
currently im fine (with increasing white hairs on my head).. finishing my cbs + my entry.. *sigh*
*why am i doing my entry right now??

ok. skip that part.
last week i went to IJN, visiting my uncle who should undergo a heart surgery. 3 arteries identitified harden on his heart causing him lots of pain. the pain got worsen when suddenly the doctor/surgeon who incharge on his case, changed to another hospital without any notice to the patients. 
so what happen is, all doctors are fully booked without out-of-hands cases and now my uncle have to add more burden to the doctors who dont have any idea of what his problem is.
since he already waited for 3 months for the surgery, so he admit himself in IJN for the reason of want to get a doctor to handle his case. thank God that his doesnt have to wait long. after less than a week admitting himself, he undergone the surgery (i dunno who conduct it) and the doctors found that only 2 arteries can be fixed. the other one is so hard that the doctors cant take the risk to fix it too. so sorry for my beloved uncle.
not only that, suddenly his BP turns up-side-down and haywire. from a normal BP to 79/44 mmHg and even to 180/90 mmHg out of sudden. so ICU where he is now. 

today is the 5th days he admitted in ICU and his behaviour changed dramatically from a very sweet and soft uncle to a very petulant man. everything seems wrong for him. he even fought with nurses in the ICU, making them hating us, the family. but yesterday my mom able to talk with one of the nurses, telling that my uncle isnt such a person before and please forgive him for this instance that his pain causing him to act this way.
but at least, he smiled at me on my visit! love u uncle!

im hoping that he'll get better soon and get back his sense and become the nicest uncle that i ever had. even i know that my mom has become so traumatic with ICU since my uncle passed away few months ago in ICU. what i can do is pray for his wellness. may Allah give him the best, since he already had the best with him, his family. Amin.

and now u've come to my point of entry..
ehehe..im so excited to tell u this story.. (coz i cant tell my mom. she'll get mad!)
on my way home last nite, driving alone and targetting to arrive within an hour time..
i was like having fun ALONE...syok sendiri..
since the road is quite empty, with few cars only..
so i managed to drive on the right lane..(not so fast, 110 kmh only)
but im the fastest among others la.. hehe
till a moment, a pink kancil 'sits' in front of me (on the right lane) and didnt even bother about my existance on his back..
haih kancil.. please move away... my BIG car wants to pass....(grunt already)
but that kancil dont give a piece of taik at me.. driving like he own the road!
and a waja was very close at the back of mine.
so nvm la.. i give way to the waja, hoping that he can get rid of the kancil.
but the waja got tension since the kancil doesnt want to move away!
so waja changed to middle lane.. trying another way to memotong kancil.
STILL CANNOT!
i started to laugh watching this scenario, since i was following the waja quite close too..
the waja really uncapable to drive over the kancil.. coz the kancil seems to speed up..
owh... showing your fang aa...( nk tunjuk taring ea... -i know, its a direct translation for u.haha)
when the waja turned to a junction, i was being left with the kancil (not really left by la..)
so i tried to drive over the kancil (which kancil is in the middle lane, and me on the right lane)
for 160++ kmh, i still unable to make it. the kancil is really a crack on weekend's night..
seems like he wants a race.. but seriously im not his match.. *sigh*
but i already laughing when he passing by me...(think he noticed me laughing)

OMG! my english is so terrible that i cant even continue telling u this story in my stupid english!
haha..
please forgive my idiocity.. or idiotness... or just idiot is enough!
do allow me to continue in malay please...
thank you!

so ape yg berlaku afterward is so funny.
kat jalan tu ade trafik lite, 2 lane. kancil tu kat right lane, upon reaching the traffic lite, dia tukar pegi lane kiri. so aku nk taknak terpaksa dok lane kanan. tp aku stop blakang skit dr dia la. takot dia cam sape yg bwk kete mcm tikus kejar kucing nih. huhu.
ingatkan aku slamat. skali dia reverse kete die da...mampos!
selari beb. aku tau, klu aku pandang kiri, mesti akan nmpk dia. so aku pon ke depan skit.
dia folo gak ke depan. time tu mmg aku dah x tahan nk gelak. so aku gelak sambil pandang dia.
mmg expecting budak2 nakal la yg racing memalam minggu neh..
skali tgk???
muka pakistan daaaa!!!
cuak sey aku!
trus aku pandang dpn, telan air liur n pikir ape cara yg aku bleh buat to get rid of him.
so lepas trafik lite tu, dia folo rapat beb! kat dpn aku lak ade kete rosak! pergh..aku nk le ke kanan kn..
tetiba dia dah dok kanan aku, and menghimpit! eish budak ni... kot ye pon nk bg aku langgar kete rosak kt dpn tu pon, kesian la kat aku yg berjantina pompuan ni. sob3. hehe.
so trus aku terbayang aksi2 lasak kete dlm movie tu..
kete bawak lelaju trus tetibe brek mengejut supaya pihak lawan drive terus.. and aku buat!
hahaha.. suke yg x terhingga bila dia yg tgh menghimpit kat kanan aku trus meluncur ke dpn tatkala aku brek dan trus dok kat blakang die. hah! amik kau! ingat aku x terer?? (blagak sey aku)

tp nmpknye dia masih x puas ati.. dia masih cuba utk dok blkg aku.. and himpit aku dr kanan.. and aku pon tatau la ape style lg dia nk buat. tp yg penting, bila dia himpit kanan je, aku brek and dok blkg dia. lama2 tu, dia ingat yg aku dah xde skil lain kot, so dia angkat tgn and trus pecut laju. time tu rase bersyukur yg amat sgt sbb terlepas dr bala. so x la kang ade org pakistan kete pink masuk meminang plak sbb dia tau rumah aku ktne. huhu.

aku tau cite aku ni boring. tp aku sonok ah sbb ade kwn utk racing smlm. syukur gak aku selamat smpi umah. tu yg paling penting sbnrnye. and fakta ttg aku ialah aku takot bila drive lelaju tau. tp smlm tu mcm release tension la konon. hehe.

papepon, tlg jgn tiru ape yg aku buat meskipun aku tau korang lg slalu racing drpd aku. pandu cermat, jiwa selamat. ingatlah orang tersayang ye. lgpun siyes rupa dia mcm pakistan!!!! cuak aiii~
so better be safe than sorry..

tu je kot yg aku eksaited sgt nk cite. hehe. maaf la ye klu aku SS.. yg penting, aku dpt cite. puas ati den!
tata korang~


* syukur la aku x soil my baju kurung. huhu

23 February 2011

How to choose your religion?? -.-"


hahaha.
i know it sounds silly.
choosing your religion has a way?
yes it is!
to make it simple, just scroll down and u'll understand what i mean.
enjoy!



wait!!!!
this is just sumthing 'unwise' that i want to share.
its not that i want u all to answer it in YES or NO, then deciding again whether u r in a right religion.
its totally a NO! ok??
i found it fun that how can choosing a religion can be done just by following this chart.
but thats just another masterpiece by a creative person that think religion is sumthing simple & people can decide it as easy as ABC.

but as u go through the flowchart.. what religion u end up at?
hahahahaha...

mine is still MUSLIM, since i like eating HUMMUS!
unbelievable??
ask my frenz who have seen me eating it in the first time ever..
hehe

tadaaaa!!
this is hummus!!
even it sounds like a fungus, its actually not.
for me, hummus is like a chappati dip with chickpea (kacang kuda) + olive oil.
sounds weird??
taste it by yourself!
available at HAVEN @ bukit ampang.
go go go~

19 December 2010

inai aku cantik! inai korang??


Alhamdulillah..
majlis dah selesai semuanya..
terima kasih pd rakan-rakan yang x dtg..
sbb klu korg dtg, korg nk g mane kn?
huhu..
.
.
.
.
ok! aku mengarut jek!
xde majlis pape pon!
saje nk kasi tayang sket inai kat jari awek tu.
jeles sey.
merah mak ngah~
sbb tetiba mcm teringin nk berinai..
so ini la hasilnye...
.
.
.
.
.
.
.
.

takyah kot aku kenalkan menatang ape kt dlm gambo neh.
ni jari aku ok!
jari yg berinai tp rupa mcm org mkn sirih smpi menjilat jari.
sumpah cantik hodoh!
siyes aku tatau cane nk ngadap kengkawan n cekgu isnin nnt.

arghh!!
inai merah bak selua tdo seksi yg aku hrpkn..
tp inai yg aku dpt mcm br lpas korek sampah.
bengang gile!!!!!!!

sure mcm pelik kn cane aku leh end up dgn warna tanah gambut ni.
inai ni dijual di mydin.
MYDIN ok!!
sbb seblom ni aku tgk akak aku pkai inai brand ni.
tp aku mcm x tanye plak kan mane dia cekau menatang tu.

sob3..
siyes pilu hati aku mcm kena palu..
malu sey..
mak aku pon tanye nape tgn jd cmtu..
nk kata anak dia br kena pinang...
mak mertua aku pon xkn sanggup nk sarung cincin kat jari kaler cmni..
seb bek la aku x ngengade g bantai kalerkn dgn jari bagai..
fuhh..

aku kena cari exit aka jln kuar..


bkn jln kuar yg ini!
tp bley guna la jgk sbb keadaan aku ni agak emegency kn.
huhuhu..
ngerinye~

cincin diamond kat jari manis aku tetibe jek ilang seri sejak bubuh inai ni..
hwaaaaaaaa~~~~
aku x makan sireh la...
xde gak korek sampah...
dan x men tanah gambut langsong!
tunggu ah.
nnt aku buh gambo inai bertuah yg aku bantai tu.
cisskek sungguh!!!

07 December 2010

Gaduh? Apa penyelesaiannya??

sape manusia dlm dunia ni x pnah bergaduh seumur hidup beliau, sila angkat kaki!!
setiap kali klu korang dah gaduh, ape yg korang buat ek?
pujuk memujuk?
buat dono je? (ego la tu)
trus minta mahap?
aih..apekah penyelesaian yg sesuai klu gaduh ek?
huhu..

22 November 2010

Dr di HKL

aku: Dr, bleh sy minta surat?

Dr : x bleh! utk awk x bleh!

aku: bkn utk sy la. utk akak sy.

Dr : ha! utk akak awk bleh. tp utk awk x bleh.

(ape ke mereng Dr ni punye lawak. xpe2. tebalkn muka. surat wajib diperolehi!)

aku: sy nk minta surat pengesahan dr Dr ttg akak sy yg duduk wad ni.

Dr : sahkan utk ape? dah mmg dia duduk kat wad kn?

aku: mmg la dia kt wad. sy nk minta ni sbb nk bg kat penyelia tgkt atas utk dapatkan flat rate parking rm2 per day.

(Dr wat muka pelik dah..tlg la jgn byk tanye ye encik Dr)

Dr : ade cmtu ke stafnurse? flat rate? (smbil pndg stafnurse yg ade. stafnurse wat muka seposen. x sapot aku lgsg!)

aku: ade. tu psl sy nk minta. sbb sy jg dia 24 jam. so xkn nk byr rm10 sehari setiap hari.

Dr : ok! klu cmtu, nnt byr rm40 kt tabung wad ye utk surat yg sy bg. (smbil sain surat utk aku)

(ala Dr ni. kerek la plak. aku tau je dia melawak tp tebal sey muka aku ngadap dia. dah la kiut mcm budak kecik. pandang aku pelik jek. x puas ati apenye Dr?)

aku: erm..ok. (simple kn jwpn aku? mcm redha je kn? redha la. sbb tau je xyah bayar. hahahahaha. gelak puas! tp stop gelak dlu ye. sbb suratnye x dpt lg. hehe~)

Dah abis sume bhgn dlm surat tu di isi, Dr tanya aku.

Dr : smpi bila eh dia duduk kt wad ni?

(e'eh Dr ni, tanye aku plak. dia yg rawat akak aku, dia tanye aku lak.)

aku: mana la sy tau.

Dr : sy tulis smpi date arini je la ek. sape suh awk minta surat ni awal sgt.

(awal sgt? ape mksd Dr? tetiba lak aku teringat yg akak aku pnah minta surat pengesahan dr Dr utk dihantar ke kolej dia tp Dr x buat2 pon. tatau la Dr yg mane kn. so aku pun grab the chance..tehehe)

aku: manade awal Dr. even aritu pun akak sy ade minta surat pengesahan nk hntr ke kolej, tp Dr x buat pun. minta skali bley?

Dr : aaaa abis tu sy kena wat 2 surat la ni??

(sakit jek ati aku. surat tu bknnye dia kena tulis mcm karangan bdk UPSR. isi bhgn kosong je. nama, IC akak aku, no wad n date dr bila smpi bila akak aku dok wad. x ke mudah sbnrnye? tp mmg dia malas ke ape?)

aku: hehe. 2 la.

(so hasilnye ialah utk surat ke-2, dia cop2 je nama dia then dia suh stafnurse isi yg selebihnye. bertuah x?)

Dr : nape lak kena bg kolej dia?

aku: ye la. kena bg supaya kolej dia tau yg dia masih admitted. klu x, nnt dia kena suh g keje.

Dr : g je la keje! ape susah?

(amboi Dr nih. dia x abis wat lg kaki akak aku, dah suh akak aku g keje. cantik muke Dr?)

aku: mane bleh! esok kn Dr nk wat flap? (jwpn bijak aku. huhu)

Dr : flap? amboi. ckp mcm tau je flap tu ape. flap tu ape? (smbil pndg aku. aku sengih jek.) hah, flap tu ape stafnurse? (stafnurse yg ade pun sengih2 jek. tatau la tu! haha)

aku: ala Dr. sy dgr Dr sebut flap, sy sebut la balik. klu Dr slh sebut, slh la saye. tul x?

Dr : hah. ye la tu. btw jgn lupa byr rm40 utk surat tu. masuk tabung wad. by hujung tahun ni, leh wat kenduri. x pun beli aircond baru ke. x gitu sister? (sister tu geleng2 jek. haha. xde sape sapot Dr. wek2. rase mcm nk joget lak)

since stafnurse pun dh abis isi surat tu, aku pon amik n try utk mem'blah'kn diri dr kaunter nurse yg ade Dr poyo tuh lpas aku ucap thanx. tiba2..

Dr : awk keje ke? (eh Dr ni. br nk beramah mesra dgn aku?)

aku: eh x la. blaja lg.

Dr : ooo blaja lg. blaja ape? nursing? (smbil gelak2)

aku: erm..(pk sat.nak sebut ke x aku amik emed?) iye. (dgn senyuman)

Dr : hah stafnurse! bg dia sepasang uniform!

cess sungguh la Dr ni. geram ai..tp syukur sgt dpt surat tu. nnt klu mak tanye, leh la bg jwpn yg mak nak. "YE MAK. DAH DPT SURATNYE. HEPI X?" hahaha. sengal jek aku ni.

10 September 2010

Hari raya pertama gue~


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

currently aku berada d tmpt utama perayaan aku sekeluarga, x laen x bukan ialah d hosp seremban! yeay! sbb akak aku kn eksiden n dah transfer g hosp seremban, so ni je la tmpt yg paling ideal, wajib dan afdhal utk beraya. takde la jamuan kueh mueh, hidang2 air ke, sumenye zero. hehe. paling sempoi ah raye kali ni. tp x sangke lak mak sempat g tempah baju raya boria ni! huhuhu~



nmpk mcm sehelai kain pasang yg pjg sedang balut bdn kitorg kn? hehe

terase mcm kiyut la plak. sume baju nmpk besar kt bdn masing2. bley x aku tatau ni sbnrnye baju raye? so men balun je tudung ape yg ade. kt umah td berdua je dgn mak. solat sunat aidilfitri pon berdua dgn mak je. biha jaga knisa kt hosp. ayah, amin n suha balik perak. raya kali ni lgsg x dpt bersama. terlalu byk urusan yg nk diselesaikan. esaimen?? berlambak kot!! huhu

eee nk post pic dgn mak tp intenet plak wat hal. mencik! dikesempatan ini, aku nk memohon ampun kepada kengkawan, sesape yg rajin membaca blog aku nih, andai ade terkasar bahasa, terculik ape2 yg bkn milik aku, halalkan la ye. aku pon maafkan kesalahan korg (yg aku tau la. yg aku tatau, korg kena bgtau dlu pe slh korg, br aku maafkan. hehe). akhir kata di hari raya ini, selamat meraikan hari kemenangan kita setelah sebulan mengumpul pahala. jgn stop cari pahala tau. dan jgn gak buat dosa! salam~