08 November 2012

My Skincare 3 - Natasya Review

Assalamualaikum.

Pergh... baru dapat duduk akhirnye setelah dari pagi tadi menyetelkan ape yg blom setel.
Hntr surat claim utk research bos, cuci kain, jemur kain, kemas dapur.
Penat okeh! *sambil lap2 peluh yg x wujud*

Baiklah.
Sambung balik review skincare yang aku penah pakai sepanjang hayat.
Oh ye, time memula nak beli De Wajah tu kan, aku nampk produk Biofair.

Sazzy Falak tu duta Biofair...

Oleh kerana aku beli De Wajah so aku tatau la kan ape hasil pemakaian Biofair ni.
Klau ade readers yg penah pakai Biofair ni, share la experiance korang ye. 
Teringin lak nak tau.

So next is produk yang aku pakai lepas keciwa dgn Sri Mawar Kosmetik.
Produk ni memang hot lah time tu.
Dalam iklan TV, iklan suratkhabar.. humangaih... bersepah2 la iklan diorg.
Aku pun memberanikan diri utk cuba produk Natasya plak.

Ni la set Natasya. 
Memang famous dgn sabun bentuk LOVE diorg tu.
Yang balik2 kononnye ade org buat sabun tiruan bagai.
Huhu.
So aku pakai produk ni tak lama rasanya.
Memula tu memang ada perubahan skit pada kulit, kulit jadi cerah gitu.
Kalau x silap aku, aku xde pakai krim siang Natasya lak.
Cuma krim malam dia je.
Natasya claim yg produk ni boleh hilangkan jeragat & jerawat.
Since aku belum ada jeragat, so xde bukti la kan.

Tapi  lama2 lepas pakai produk ni, kulit jadi kusam balik.
Kusam, suram dan muram.
Ahh sedih ah camni. 
Maka aku pun give up pakai Natasya.
Natasya ni klau tak silap mmg xde terkupas kulit.
Kalau tak silap aku la. hehe.
Cuma lama2 tu dah tak memuaskan hati.
Maka aku pun beli produk lain lagi.
Produk ape agaknye???
Huhu. Tunggu~

p/s - dlm famili, akulah pioneer utk produk2 kecantikan ni sampai tersangkut kat siblings yg lain. Oh my~


No comments: