17 March 2015

Pengalaman bersalin anak pertamaku

Assalamualaikum semua :)

Alhamdulillah Allah masih bagi kesempatan untuk aku bernafas pada hari ni dan menaip entry ni.

Seperti yang tertulis kat tajuk entry ni, ye, aku dah selamat melahirkan anak pertamaku. Bila? Di mana? Akan aku ceritakan kemudian.

Tapi saat melahirkan tu sememangnya saat yang tak boleh dilupakan sampai bila2. Terlalu sulit untuk diungkapkan dgn kata2. Hanya Allah dan wanita yang pernah mengalaminya je yang tau.

Hmm.. Nanti aku taip entry yg detail ye. Kena taip slow2 supaya x tertinggal walau satu saat pun. Bukan setakat untuk bacaan kalian je tapi utk kenangan aku juga di masa akan datang.

Ok la korang, mata mcm ngantuk ni. Nak tido kejap ye.

Wslm.