05 November 2012

My Skincare 2 - Sri Mawar Kosmetik Review

Assalamualaikum & selamat pagi semua!

Hari ni rileks2 kat rumah lepas letih menyiapkan transcribing semalam. Huhu.
Tatau ape transcribing? Nanti aku cite eh.

Okay hari ni nak sambung cite pasal skincare yang aku penah tepek kat muka ni.
Ohh selepas tamat kontrak dgn De Wajah, aku cuba-try-test pakai Sri Mawar plak.
Ala... yg botok kaler pink sweet2 tu.

 Tadaaa!!
Ni trial set Sri Mawar Kosmetik

Ni plak set besar diorg.
Boleh la tahan dlm 3-4 bulan gitu.

So basically pengalaman aku dgn Sri Mawar Kosmetik ni takde yg terpahat dlm memori.
Sebab takde efek yg menarik pun.
Dia mcm continuity of using De Wajah.
Maybe sebab packaging je lain tp inti dia lebih kurang kan. Huhu
So takde ape nak direview. Haha.
Just yg lain drpd De Wajah tu ialah krim siang/sunblock cream dia kaler pink.

Ala... bosan la pulak xde highlight dlm entry kali ni. Haha.
Nak buat camne kan, produk ni mmg x bg kesan pape pd kulit aku.
So tamat set trial tu, aku pun tukar produk lg.
Kali ni produk ni memang TOP lah kat pasaran time tu.
So dgn gigihnye aku abiskan dlu Sri Mawar ni supaya rasa berbaloi utk try produk lain.

Oh ye, lepas x pakai De Wajah, kulit mula jadi kusam lagi.
So kulit yg dulunye mula cerah berseri, dah hilang serinye.
Haih... produk.. produk...
Sebab tu klau pakai pape produk ni, kena pakai secara berterusan.
Tapi time tu memang takde ah jerawat yg berani hinggap.
Auww~

Hmm tu je kot.
Okay bye!


No comments: