03 November 2009

cett~ lu bikin drh wa mendidih la!! haha

wahahaha..

kenangan yg mmg xleh blah kat jengka..

nmpk x mamat baju pepel dgn parang panjang kt tgn dia tu??

tu la mamat yg pkai baju kaler biru dlm previous post aku..

yg mmg bikin panas!! dah la x tggi mcm aku..wek2

btw ni persembahan mewakili pihak KEM PULAPA..

persembahan bertajuk "MISTERI NUSANTARA" yg aku slh seorg mangsanya..

"sape takut drh angkat tgn." (aku sorg je angkat tgn time nih.huhu)

"kamu x dibenarkan meninggalkan dewan ni.klu x,sakitnya rakan2 kamu atas pentas ni yg akan tanggung."

"klu nmpk darah atau pape kt atas pentas ni,jgn menjerit atau lari kuar dr dewan.sila tutup pintu dewan."

"korg yg ade kat atas pentas ni dilarang utk mengalihkan kedudukan kaki wlu penat mcmmana skalipun."

byk la plak arahan MISTERI yg dikuarkn oleh mamat pepel poyo neh..bikin cuak aku yg turut berbaju pepel disitu..ewah~

dgn tgn yg terhulur mcm tggu nk kena potong, siap dgn suratkhabar kt atas lantai n lilin kecik tu, mmg jadi ar misteri tuh..mekasih En Zakee yg muda setahun drp aku dgn persembahan yg memberangsangkan ni..keep it up!!

mls la aku nk cite ending kpd persembahan ni sbb mmg sakit gile!! sesape yg baca post ni n g jengka on dat time,korg tlg ar abiskn kesudahan cite aku neh..aku sgt gumbira...~

hahaha

No comments: