06 January 2010

wuwuwuwuwuw!!!
td lpas klas trus run g tmpt biha.
tlg pape yg patut pastu kitorg pun g nonton sherlock holmes.
erm..ape nk komen ek psl cite nih??
sure la xleh kalahkn avatar kn..
tp there's sumthing yg membuatkn aku terkezut n lebih kpd br sedar!
ape ye??
ooo.. gini citenye..
aritu time cuti sebulan..
ade la kazen aku yg disygi ni suh aku tgk siri The Arrivals. siri ni mengisahkn psl usaha group of students ni utk expose pd umum ttg kegiatan sekumpulan manusia berhati laknat n ttg kebangkitan dajjal laknatullah. utk sesape yg sygkn Islam, sila la tgk siri tu k. sgt rekemended!!
ekceli siri tu x fokus pd Islam semata2 sebaliknya fokus pd agama yg dtg n berasal dr Nabi kita yg sbnr mcm Nabi Muhammad S.A.W, Nabi Isa n Nabi Musa. eish..x larat la kn nk cite2 nih. cari n tgk la sndiri k. sure korg akan terkezut gak mcm aku sbb slame ni korg xkn pnah sedar pe yg berlaku di sekitar korg sbnrnye dh lama dirancang!! jeng jeng jeng~~
so...ape kaitannye dgn muvee tu?? kaitannye ialah...
terrrrrrrrrrlalu byk scene dlm muvee tu yg sama spt yg diterangkn dlm siri tu!!!blogger-emoticon.blogspot.com
hah!! kn dh ckp!! kompom terkezut punye lah!!~
hahahaha.. tp tu la hakikatnye ye.. bkn ape tau..
tp agak merosakkan minda la cite tu..
org akan rasa tu sume khayalan semata2..
mcm dongeng la katakan..
tanpa disedari..sbnrnye benda tu btul2 berlaku tp bukan di dpn mata kita sndiri..
PERGH!!! mmg sedap ah tgk dgn biha td..sbb dok bincang isu tu je..
seram wey..

ok2!! pastu g lak men boling kt alam sentral..
best ke?? best la jgk utk beginner mcm aku nih..
x terer lgsg but at least.. manage to score some points~
pastu ade lak si zu ni wat hal..mmg mcm shit ah dia tu..
xpe2..skrg ni biar dia g mampos dlu..
yg penting..1 mslh sudah ilang~ Weeeee~
aku agak bahagia disitu.. lengang skit pale otak neh..
ok la korg..nk g manjakn diri sat.. sbb sok n luse xde klazz!!
gempak ah emed!!blogger-emoticon.blogspot.com

No comments: