12 January 2010

weekend ku...??

aku kn.. agak sedih + gembira + cuak + curiga + ceria + etc spjg weekend baru2 neh..
nape ek?? wlupun sbnrnye ade mslh kuarge spjg weekend ni tp syukur la..
my mom able to handle it..
OMG!! dia mmg seorg wanita yg sgt memelihara maruah keluarga!!
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com
bkn sng nk jumpa wanita mcm tu skrg. dia mampu utk maafkan kesalahan suaminye..
yg kebanyakan isteri dlm dunia ni x mampu nk maafkan!! WOW!!
proud to hv a marvellous mom like her~

ok2..skip dat part. yg penting, menjadi surirumah itu sgt memenatkan!blogger-emoticon.blogspot.com
erk!! surirumah?? blogger-emoticon.blogspot.combila masa lak aku jd surirumah?? hehe..tade tade~
isu ini dirahsiakan dr semua pihak!! nape?? sbb aku kemas umah yg x diduduki oleh sape2!!
hahahaha! agak teruji kewanitaan ini sbnrnye..tp nk wat cmne kn..
best gak sbnrnye cuma sbb tu bkn tmpt aku so x brani la nk alih brg2 sesuka ati..
kang ownernye balik n tgk..blogger-emoticon.blogspot.com.. haha..x ke mcm cari nahas namanye tu??
ok2..

so skrg ni lak ade isu camping mengamping kt hulu langat weekend ni..
n agak x berminat nak g..sbb?? bknnye ape..sbb xde publisiti dr pihak tersebut..
dgn byrn yg mahal...agak jd x berkenan lak utk g..haih~
so agak kepeningan gak ni..nk g ke xnk ek..adoi!!blogger-emoticon.blogspot.com

erm..skrg ni lg..ape isu berbangkit ek??
juz mlm ni aku perlukn a very nice shleep sbb dah bape ari x dpt tdo dgn mencukupinye..
haha..nape?? sbb ade mslh kn..ade gangguan..ade perlawanan..hahahaha~ perlawanan tu!!
papepun..tdoooooooooo~~!!blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com blogger-emoticon.blogspot.com

owh!! btw ade ICT fair kt UKM KL skrg!!
ade jual laptop, kamera, hp, printer n electronic things dgn harga yg student mampu utk byr.
sebab ape mampu?? sbb diorg bg utk student byr ansur2 ikut semester!! tu yg bestnye..
cthnye mcm aku ade lg 4 sem kn, if aku beli hp dgn harga rm 800..so 800/4 = 2oo utk 1 sem punye byrn. 1 sem = 4 bln, so 1 bln byr dlm rm50 la.murah gak kn??hehehe~ berminat x??

No comments: