13 May 2010

today mom's going 2 arrive @ KLIA n i hv to pick them up. them? yupp! mom, dad & lil bro.
then trus ke tmpt yg dituju~ kemana?? rahsiaaaaaaaaaa...~

btw tgh penat mengemas dapur yg dah berkurun x bersentuh tu. sabo je la bila tgk dinding yg dah mcm gua kelam (which gua kelam is better then dinding tu) yg dah mempunyai artifak hasil dr sentuhan tgn ke senduk yg digaul2 kt dlm kuali. haha. ape mksdnye?? dinding kt dapur atas stove la. sob3. abis tgnku yg licin micin ini karna kau dinding! sila byr pampasan dgn bg aku bonus tahunan! ngehehe~
tp tgn ini akan selamat slps ini kerana aku dh ade glove baru kaler oren!!!


(not really dis one tp lebey kureng mcm ni la. hehe. santek!~) thanx benefector *-*


so far, keje x siap lg tp since glove dah ade, lg semangat ah nk wat keje. now nk clean up meja stove tu lak. OMG! i adore kitchen cabinet! for what? for my house la. xkn for korg nyer house lak. lemak ah cmtu. hehe





ni sample yg aku rembat dr tenet. hehe. saje jek. inspiring sket wlupun x bape santek mcm yg aku idamkn. umah semban g nk pkai kitchen cabinet. mak balik ni, WAJIB bwk g IKEA utk tgk kitchen cabinet. pastu terpulang la nk pilih yg mane. anakmu sedia membantu~

oye, since skrg tgh cuti yg aku spatutnye menstudykn diri (yg aku x buat lg), aku sebok nk hias umah. puas la aku go tru byk blog yg suke deco2 umah + cat2 umah n rasa terpanggil utk cat bilik tidur aku aka my sweet room. sharing room actually tp partner aku ni bek ati la sbb dia pun turut meng-google-kn diri utk cari cat ape yg best utk ditempekkn dinding tu. x lupe gak some decoration to make my room looks ALIVE~ hmm..

hah! cmni la yg aku nak! hahaha. x ke senget pale otak aku ni klu aku deco wall aku cmni? tah sape la yg obses sgt dgn game super mario yg aku dok men utk berjaga lpas sahur berbelas tahun yg lalu. kui3.. ala.. nk deco skit2 je. tp biarla rahsiaaaaa cmne rupa deconye. agak2 dah deco nnt, br leh blagak. k la yer. nk g menjemur2 then sambung wat keje. tata~

No comments: