16 September 2011

Emo lebih-lebih la plak...

Salam dan selamat menyambut hari malaysia!

takde niat pon nak buat entry baru. tapi terasa macam nak menaip. haipp! esaimen pon tak taip2 lg, blog plak yang didahulukan. im sorry~

by d way, lately ni aku rasa mcm emosi aku agak terganggu. toksah tanye la pasal ape. tanye la sume dak ipta, konfem2 emosi dorang pon same mcm aku. the nightmare is back! mana taknye... klas kan dah mula. even baru seminggu, bahangnye.... perghh!!! terasa smpi ke tulang somsom mak som taw! bukan ape.. naik year baru ni, esaimen makin berlambak. tak cukup dgn tu, lemau cuti panjang pon tak abis lagi. yg lecturer tu plak dok nasihat suh masuk gear 4. lupakah mereka yg sewaktu mereka student dlu pon mereka seperti itu? kelemauan melampau? ke aku sorang je yg lemau? hehe.. pendek cite memang tak suke la masuk klas balik!

untuk kursus aku yang baru je dapat akreditasi oleh MQA, maka byk penambahbaikan yang sememangnya baik untuk menambah knowledge. tapi semestinya akan menambah stress dan rasa terbeban skit sbb seblom ni mcm ayam terlepas je kan.. dulu takde sape kisah kitorg ni sampai ke tak kat tmpt posting. tp skarang, clinical instructor (CI) akan naik ke wad utk dgr kitorg present kes, tanye2 soalan, menjawab soalan dan mcm2 lg la nama sesi tu. tp mmg takleh blah ar klau bila kita tanya soalan, dia jawab..."balik, cari!" pantang btol aku tau. rase mcm nak balik time tu jugak even tempoh posting blom tamat. hihi. bukannye nak kena spoonfeed, tp aku punye henpon ni bukannye bleh google segala bagai soalan yg baru je terpike time dok wat posting tu. ape la salahnye jwb skit2 soalan tu... humangaih.... letih menaip!

dulu dalam buku log yang diberikan, memang ade diberikan 1 page utk tulis bape byk kes kitorg present sepanjang posting. dan kebiasaannye, page tu sememangnye licin licau! ngahahaha. nape? sbb malas nak present. so far tak present pon masih dpt naik sem baru. jahat tak??? memang jahat. tapi akibatnye, sendiri gak yang kurang pandai sbb kurang ilmu. adan uke! hehe. pastu sistem baru dlm sem baru ni mewajibkan page tu diisi sekurang-kurangnye 8 kes drpd 10 kes. what the???? hahahaha... tu baru btul2 padan muke. baru la mencicit cari CI sbb nk present utk dapatkan sign. tapi... klu rajin buat tu, konfem cepat pandai! nape la tak buat dari dulu???? hwaaaaa~

ok fine. dah merepek melampau kan... kebetulan arini cuti so slmt bercuti ye kalian. sabtu ni aku ade posting. cett!!! saje mengganggu cuti aku tau! tapi takpe, stay positive even i hate it! jujur nih! tapi aku still berdoa agar aku minat dgn ape yang aku lalui ni dan semoga Allah permudahkan setiap hari-hari yang mendatang. semoga segala ilmu yang aku pelajari tu akan dapat aku gunakan kelak dan kekal di dalam ingatan sebagai panduan. Amin. korang tolong aminkan ye!

*tgh emosi sbb entry baru siap, esaimen tak siap sbb nak tdo dah. ngantuk! arghh!!!


No comments: