06 April 2012

Stranger??? Smile~

Assalamualaikum semua...
Selamat malam...

aku yakin ramai org tgh berdengkur skrg ni...
melayan mimpi indah2...
x kurang jugak yg melayan mimpi ngeri sbb tdo x mandi kan... *haha*
aku bukan tanak tdo...
jauh skali xleh tdo...
ekceli aku just buat entry ni sementara abis klik iklan2 berbayar milik hubby... *isteri solehah kan...*
iklan berbayar ni la salah satu sumber pendapatan keluarga yg dpt digunakan utk membayar tiket wayang.....
*sekian* =P

ok fine... abaikan sumber pendapatan kami itu... haha..
erm... korang pnah x baca blog yg suke lukis2 kartun???
aku bukannye rajin sgt blogwalking tp sbb hubby ni rajin baca blog kartun yg satu ni...
aku pun terjangkit sama... *communicable disease kah aktiviti ni???*

pe yg aku nk cite adalah pasal kartun yg INI....
korang bleh klik kat link kaler kat atas ni...
tgk dlu link tu baru bleh paham kesinambungan cerita aku ni...

ade la time aku tgh memaksimumkan penggunaan masa berdatingan sama hubby...
maka kami pon pegi la metrojaya kat Midveli utk cara keperluan hubby...
dah pilih2 barang... tetiba hubby kena pi amik voucher metrojaya kat dlm kete...
rugi la kot bayar guna kad atau cash klu ade voucher... *statement tu khas utk beli barang aku. huhu!*
so sementara tggu hubby turun ke car park, aku pon jenjalan la kat floor men tu..
jalan punye jalan  punye jalan...
setelah beberapa minit berlalu...
aku nampak kelibat hubby dari jauh...
dengan muka berkerut, henpon kat telinga cuba mendail nombor aku yg dari td x dpt2, hubby berjalan ke arah aku...
just nak make sure yg dia bleh nampak aku, aku lambai kat dia..
suddenly sorg sales assistant ni dtg approach aku dan berkata...

"kak, yg ada saiz 5 dan 7 je. saiz yg akak minta tu dah habis. ramai sgt peminat kot."

dia bercakap dgn aku tanpa rasa kekok lgsg!
aku dah pandang pelik... tp aku senyum gak la...
hubby makin menghampiri nih....
to kill the awkwardness, aku pon reply...

"ohhh... ye ke? xpela camtu." not knowing pe benda yg dia ckp tu... mebi kasut kot...
so dia pun ketepi la skit bila hubby dah smpi sebelah aku...

"kawan u ke?" tanya hubby.
aku geleng sambil tarik tgn hubby pegi jauh sikit dr tmpt tu sambil kata tidak...
ekceli aku ade kawan yg keje kat floor tu dan hubby tau psl benda tu..
tu psl dia ingat kawan aku yg approach aku...
hahahahaha...
mmg tersengih2 la lps tu...
kitorg cuba cari mana budak tu tp dah x nmpk lgsg...
adakah dia pegi menyorokkan diri sbb malu???
adoyai...
so berhati2 la ye...
klu korang menghadapi keadaan yg sama, jgn jatuhkan air muka dia.
reply je bebaik.
bkn dia sengaja nak buat camtu...
tp klu dia sengaja pun, apa salahnya...
korang pon single lagi kan.... dia nak berkenalan la tu~
tu pon x paham ka.... hehehe

p/s- aku ade kuiz jam 9 pg ni dan aku x bace pape pun. hadoi~

1 comment:

incik said...

SLM..kak nadya..jemput dtg majlis kesyukuran sy n suami ye nnt hjg bulan ni..wpun byk knl melalui baca blog akak je..tp nk jemput jugak..=)