06 October 2012

My Skincare

Assalamualaikum...

Wahh sekarang ni post entry sebulan sekali you!
Almaklumla... skrg byk buat keje part time smpi x menang tangan ai.
Maaf ye you alls~ *gaya super gedik*

Ohh ohh...
Arini just nak storymory je psl skincare yg aku guna. Nothing interesting pon.
Well... sebab aku bukan artis mahupun orang terkenal, maka bercerita je la di blog usang ni.
Kalau x, mesti bercerita dlm magazine tak pon tv kannnn~
Hehe... *like i said, super gedik!*

My high school moment bukanlah saat yg indah dlm hidup aku *to be honest*
Maybe sebab faktor usia dan IQ menyebabkan aku ni x bape nak besties dgn kengkawan.
Yela... orang lain dok tingkatan 1 dalam umur 13 tahun.
Yang aku ni umur 12 tahun dah sekelas dgn diorg.
Ohhh penatnye paksa otak utk menerima apa yg dipelajari.
Anyway... kat Sabah, isu masuk skolah pada umur awal ni bukan benda luar biasa.
Ada junior aku tu masuk darjah 1 time umur 5 tahun lg.
Hah! Hamek kau!
Tapi orangnya bijak bestari la kan... haruslahh~~

So back to school moment aku tu balik.
Selain dari 2 faktor yang aku sebutkan tadi, faktor paras rupa pun sgt penting dlm menjatuhkan moment indah di skolah dulu. Cehh~
Dasar memilih kasih! Ahh benci la nak cite... =P
Tapi korang nilai la sendiri ye..


 Ni cuma gambar hiasan sebagai kenangan aku.
Klau korang rasa korang tau mana aku, hmmm paham2 sendiri la.
Sedihnye tgk muka sendiri yang super sememeh tu.
Even skrg ni pun masih sememeh tp aku telah diselamatkan dgn mcm2 jenis skincare.
Thanx to all yg mencipta byk skincare yg menggoda keimanan aku. Huhu
Tapi... dalam masa yang sama telah mengembalikan self esteem aku.
Ohh lega~

So kepada anda di luar sana yang ada masalah dgn kulit, silalah berani mencuba ye.
Klau tak cuba, takkan tau apa hasilnya.
Yela... x semua skincare tu sesuai untuk kulit kita so try an error la ye.
Tapi, jgn la main balun je.
Sila la baca testimoni2 yang agak2 macam boleh dipercayai tu.
Pastu tawakkal dan niat yang baik2.
Bukannye bila kulit dah cantik, nak gi buat benda x elok kan?

Nanti aku akan cite satu persatu jenis skincare yang aku mula sentuh.
Ohhh... nantikan~

p/s-kepada anda yang punyai kulit yang cantik, jom la berkonsi tips kecantikan dgn aku. Tak salah berkongsi benda baik kan? Dapat pahala~

1 comment:

Unknown said...

Kesini aja untuk konsultasi gratis dokter kecantikan:

Atha Beauty Skin Care
www.athabeautycare.blogspot.com

Jl. Taman Palem Merah No.30
Palem Semi , Karawaci, Tangerang 15115
Banten, Indonesia
Tlp. 021-51425622 HP: 087884778750
PIN BB: 23363FB4/21659a23
email: atha.beautycare@gmail.com
twitter: @athabeautycare/@kikisarikiki