22 April 2009

aku dan aku dan aku juge..~

sebenaunye tatau nk tulis ape da..

xde hati nk tulis blog tp...

saje je la mengisi masa lapang+lapau ni...

hari ni same gak mcm hari2 yg lepas..

kehampessan terserlah..


"ya nggak papa kok..gue udah biasa ya.."<---ayat merawat ati yg lukaaa

ati kering la aku ni lama2..isk2..

esok ade last paper 4 dis week..countSYILING..haha

sebenaunye kaunseling..adoi....


td exam PPSPK..dpt panadol n air kosong sbg mknn 'atas flight'..
haha...bajet tgh jwb exam 2 jam stgh tu mcm naik flight dr KK ke KL la kunun..

aku mmg perasan la kan..tp hakikatnya ialah...
aku sakit kepala+kesejukan tahap gaban lawan resakse+seseme...

mmg indah la jwb exam td..dgn segelas air di hujung meja..

patutnye minta oren jus je td..kata naik flight..hahaha~


+ = indah indah N indahhhhhh


No comments: