28 April 2009

kePENINan melanda ku~

assalamualaikum..
tah nape la kan pale ni asek penin je semenjak duemenjak tigemenjak ney..blogger-emoticon.blogspot.comaku pun x phm la..xkn nk sumbat panadol br ilang kot?? adakah penin akan ilang trus?? ataukah akan menyerang semula??? demam dah kurang..tp...seseme dgn batuk ni mcm nk buat aku nazak je..hu3

dah la time exam titas td..rase mcm nk nangis je mengenangkn keadaan sndiri.masuk2 je exam hall,ingat nk pass attendance kt Dr Nik,skali abg Karim (bkn nama sbnr) merampas (dgn cara yg lemah lembut) botol air aku.

"Abg, tekak sy gatal ni. Sy seseme..nk kena minum air," kata aku.
"Nnt klu nk minum, angkat tgn then g dpn n minum ye," dgn sesedap ayat je beliau berkata begitu.

Dan akibatnye ialah aku menahan gatal tekak ni demi kerana nk abiskn jwb soalan titas yg x bape nk menceriakn idup aku arini. yerla. bajet study past yr tu bleh skor la ek?? blogger-emoticon.blogspot.comaku mmg silap da...soalan bkn stakat tropicana twister tp mmg twister kfc tul ar..hahaha..aku gelak bangge jap coz x study..beli je buku harga rm10 tp x baca..pdn muka anda ya..blogger-emoticon.blogspot.comtggu je la result ko ye nadia..blog ni jd bukti betapa KUATnye ko study..wahaha

No comments: