07 February 2010

esok ade exam.midterm.yg aku lgsg x redi pun.n sempat lg update blog.mmg xleh blah ar aku ni.nk study pun semangat x byk.mebi byk sgt distraction kot.or byk sgt wat dosa??haha.tu sudah mesti.bila nk taubat ni?asek tau buat jek.kui3.esok paper epi.lusa biostat n pato yg mmg aku x bace lg sumenye pun.dok umah watpe je ni.bersukaria??xde la sukaria sgt.skrg ni pun mcm tgh nk demam.so lymph node kt leher ni swelling.ditambah plak dgn sakit tinge kiri ni yg tah ape penyebabnye.aduhai..dugaan btul nk exam cmni.sgt x selesa la kesimpulannye!

hmm..lately ni aku rasa mcm complete dlm keadaan yg spatutnye incomplete.nape ye??aku wat salah dgn org len tp aku g bergumbira dgn org len.slh ke klu aku nk wat cmtu utk gembirakn hati sndiri??x kot.sbb x ramai org tau ape yg kita rasa kn.kita tersenyum tp x bermakna kita gembira.mintak mahap la ye klu sy x mampu nk berkongsi kesedihan org tertentu.sbb sy rasa dah cukup kesedihan yg sy rasa smpi saat ni.

x abis kt ctu je kot.sy rasa mcm sy perlukn guidance la skrg.tatau la nk minta guide ke mana tp really need to be guide.huhu.kdg2 dlm jiwa ni ade rase lonely sgt2.loneliness yg x dpt dituturkan dgn kata2.cheewah.agak nmpk mcm bermasalah je aku ni kn.tp kn..btul la.aku mmg tgh bermasalah skrg ni.indefinite situation lingering..ahh..sakit jiwa tau! sedih pun ye! mane nk kuarkn airmata yg dah kering ni..??topup air pun x mampu nk genangkn mata aku ni.cess~

ape yg aku perlukn skrg ialah full throttle of strength utk hadapi sume ni! c'mon dya~
tepis sume anasir jahat.mampu ke?? mampus ahh..mencik~

No comments: