09 February 2010

huhu...exam?? ape tu???!!!

haha.bengong punye title arini.
siyes ah.trus tatau ape itu exam!nape ye??
sbb smlm x cukop tdo + tdo kt lantai semata2 nk study..sob3..
xmo selesa punye pasal la katakan..trus sakit bdn!
tp xpe.arini tdo atas tilam empuk lg + ade bantal pemeluk yg shedap punye!!
lena la tdo ku mlm ini...
n dont lalai ye cik dya yg x bape chomel ni..
sbb ni br midterm..final nnt jgn lak tunggang langgang..agagaga

so ape plan utk chuti ni?? CUTI-CUTI MALAYSIA yuk!!~
nk g mane eh?? dia pun cuti gak. so bleh la bersama2 naik utara then turun ke selatan.
jgn sangkut kt golok udah la ye...tu x semestinye buat kt golok.haha
meh la nek MAS sbb skrg ni MAS mcm murah je..
bkn nk kata AIRASIA mahal la kan..
tp AIRASIA mmg tgh mahal pun..xde offer..
so dgn ketupusan utk berjln2 keliling malaysia ni dibuat secara mengejut..
boleh menambahkan lg keterkejutan dgn harga tiket AIRASIA.
no no no~
(tu pun klu ade org sudi membawa ku berjalan2..buat muka kesian skit..)

btw bebaru ni kn aku tukar produk lg..
dah terrrrrrrrlampau byk produk aku terai n ni yg latest..
produk apa ya itu???
ya iya iya~ EUMORA la kak..
pe mende tu??
EUMORA ni sejenis soap yg merupakan sabun (adik aku kata xleh sebut tu sbg sabun nnt kena sepak.huhu) yg diperbuat dr bahan ape tah. Moor?? HMA??
ni pun rekemended by my lil sis la kan..
sbb dia kata soap ni pkai single cmtu je..
no need toner or any cream tempek2 kt muka ni..
tu sbnrnye sbb aku bertukar ke produk ni..
single n simple..x ke mudah tu??
mebi ade la org kt luar sana yg miliki kulit cantik berseri n x perlukn EUMORA..
tp bg yg merasakan kulitnya x mcm kulit org lain yg perasan cantik tu..
bleh la try produk ni..
sbb kn dia mcm ade lifting efek tau..kasi tegang itu kulit..
pastu mcm klu ade pimple tu..dia kasi kering sama itu pimple..oxy pun kalah tau!
uish..dah mcm promot la plak aku ni..tp..ni hakikat sbnrnye..

bkn nk gahkn soap ni cuma aku yg br beberapa ari pakai pun dah rasa mcm best..
tp xde la kesannye trus ZUUPPPP kt kulit aku ni..
cuma terasa gak la..kulit dah kurang berminyak..bedak x capuk2..(yg sblum ni mcm badut)
hmm..cuma harga tu bleh buat mata aku juling gak la.

1 soap = rm90
1 box (4 soaps) = rm360
mahal ek??? agak ar..tp ape yg aku buat ialah... aku beli share2 dgn membe..
agak2 ade membe yg nk try tu kasi hulur2 la sorg rm15 kn.dpt kumpul smpi 6 org,cukup la rm90.so bleh la try.klu ade sape2 nk org dtg ke tmpt korg then kasi demo,habaq mai kt aku.bleh gak aku rekemen membe aku ni supaya g lawat korg n bg demo skit.korg bleh try soap ni time demo tu.x suke pun xpe.x paksa korg beli.dun worry!!~
fuhh...!!
agak penat membebel di atas sana..
mcm ade jualan murah la plak..hehe
ni la akibatnye bila dah free dr exam n tatau nk watpe..
xpe..buat je la post pjg2 pun..share benda baik kn..salah ke?? x kowt~
hmm..xpela kot.nk review2 lg in another post la ye..c ya~

No comments: