11 March 2011

pengUMUMang!!

hi allzz~
aku sebenonye nk habaq sumthing kt korang neh.
setelah berbincang dgn duli yg maha mulia raja2.
dan mendapat perkenan dr yg maha meru..(tu nama hiway ok!)
xde ape pon.
x penting pon.
tp sbb aku tgk sharil dok rebut2 ain dgn kinah utk wat blog sesame..
ye la kn..
kapel2 neh..
semakin rajin buat blog bersama.
terutamanya sharil yg nk show rasa chenta dia kat dua gadis neh..
so aku dgn jelesnye tak teringin sgt nk bgtau..
yg mulai saat 11.43pm semalam..
sejak terpostnye entry karak-laluan puaka
maka sahihla jawatan yg disandang oleh aku punye Yanggg~
untuk same2 menempelkn muke dpt lappy dan mengepost ape2 entry ke dlm blog ini..
so blog ini tlah berada di bwh kawalan 2 kepala.
harap2 lg stabil la yek.

*yg aku dok sebut2 nama sharil, ain n kinah tu..sume tu dak klas aku. saje kasi femes diorg skit. nk aku letak gambo plak ke? xleh2. diorg tu sharil yg punye. sape nk rembat kena lawan bowling dlu dgn sharil. hehe





perrrghhhhh!!!!

No comments: