23 March 2011

VCO catalyst cuma RM37? Murahnye~

ohhhh~
ini adalah satu fenomena biasa di Malaysia..
bila ade Bieber Fever..
maka ada la jugak VCO Fever!!!
yeahh~
(bezanya ialah xde konsert je la.hehe)

so what's actually happening here??
aku skrg tgh makan supplement ni..
sbb aku tgk dapat byk good review dr pengguna2nye..
wahh!!
barang yg bagus mmg la review pon bagus kannnn...


Virgin Coconut Oil (VCO) / Minyak Kelapa Dara
RM 37 (harga asal RM39.90)

aku dpt dgn harga RM37!!
dah la baru je try2..
dpt lak harga murah..
even murah rm2.90 je.. tp still la kan..
murah ba tu..

so aku nak tgk pe efeknye kat aku.
nnt klu agak2 mcm best je, aku update & bg review lak.
hepi hepi hepi~

hmm.. lg satu kan..
semlm gi beli oil make up remover Biore..

 tadaaa...!!
ha.. ni la dia mekap remover yg sesgt la penting dlm idup wanita yg suke tenyeh muke..
hehe..
ape maksudnye??
utk wanita yg rajin bermekap, atau sekurang2nye pakai bedak..
wajib ade mekap remover tau.
nape??
sbb mekap remover ni tlg bersihkan muka anda dari saki baki mekap tu.
so xde la sisa2 mekap tetinggal kat muka dan menyebabkan pori2 tersumbat.
pastu jerawat pon timbol.
ahhh...tamau la!!

so far ape yg best psl biore oil make up remover ni ialah..
x rasa mcm minyak sgt
so xleh la anda goreng telur guna mende ni ye.
pastu kepala dia jenis pump
nak guna byk? nak guna sikit? picit aje!! mudah bukan??
pastu pastu..
bleh simpan dlm beg tanpa takut terpicit ke ape..
ye ke?? siyes ke ni???
ohhh sgt siyes ye.. (sile tgk muka siyes aku ni. hehe)
sbb pump dia ni ade protective cap!!!!
horeyyy~~
aku tau korang bukan jenis yg suke cicir2kan brg..
so tlg la jgn cicirkan cap tu ye..
xde jual asing2 kat memane tau klu ilang.. sob3 je nnt..

utk ari ke-2 aku pkai ni..
best la.
seblom ni aku pkai 3003 Hydrating Cleansing Oil
tu pon best gak
aku sbnrnye prefer makeup remover jenis oil/minyak
sbb dia remove dirt lebih efektif berbanding cleansing milk
dan oil ni xkan tambah oil kat muka korang
jgn risau ye..
sbb aku tau korang rajin cuci muka..
so agak2 x suke oil ni dok lelame kat muka, sila la basuh muka korang.
aihh.. hidup ni sgt mudah la..
syukur~

btw esok aku ade kuiz
nak pi study neh..
tata!

p/s - as a favor, aku tolong jualkan VCO ni kat area HUKM. utk sape2 yg berminat, bleh contact aku - 012-206-4862. VCO catalyst murah, RM37 je. promosi tu!!


2 comments:

Mama Ta said...

ada lagi tak promosi tu?

mizz dya said...

weh, skrg promo rm35 sekotak. nak order ke? ade kat sidebar sblh kanan blog aku. toce toce~