23 May 2011

Yogurt

hacchumm!!(berkali2 smpi lupa nk kira)
skali selsema da....
mula la xleh berpisah dgn kotak tisu.
sob3..
bkn air mata tp air idung ye..
huhu

bermula dgn selsema yg mmg mengalir mengalahkan air kencing shin chan.
(nape mesti air kencing?)
aku lap tanpa berputus asa.
kemudian datangnya demam yg kejap kebah kejap datang kejap kebah balik.
ceitt!
malam je badan ni panas.
siang je sihat bagai anak cipan.
klu cmni, gi klinik pon xleh dpt MC.
mmg cipan.

satu hari...

Jejaka : Sayang.. minum la yogurt. baik utk demam.

Aku: ..........???? Yogurt??? Demam???

Jejaka: Iye. Yogurt kan membantu membunuh bakteria dlm bdn sbb yogurt ade byk bakteria baik utk lawan.

Aku:    -.-" (LOL)


tolong la jawab bg pihak aku....

*Nak kena cek balik tahap keelastikan mulut aku ni sbb nk gelak puas2.



3 comments:

Zymenth D Hanzo said...

nak tolong jawab senang je....cik abang nak baik demam minum air kelapa bukan makan yogurt.

mizz dya said...

x dapat nk jwb on de spot sbb sebok gelak time tu. hehehe

Zymenth D Hanzo said...

wahahahahaha