05 December 2009

terharu sekeTika ~.~

melihatkan ramai pemanggil di talian hp ku yg dah xde,terharu la aku kejap.kejap je ye.sbb ape.sbb x nmpk pun mane pegi pemanggil2 yg selama ini membingitkan hp ku.x sia2 tukar ringtone,last2 trus lesap.isk2.tp xpe.bkn tu isunye.isunye ialah ade bbrp org pm aku,nak rasa kek coklat buatan tangan aku ni la kononnye.erm..let me think bout it yer?? even d answer is nehi.hehe~

as i said,i hv become a lazy fat gurl.fat?got fat bat fatter ke??mebi~ but anyway,im not baking anymore.tired of it.cant help myself.coz it doesnt satisfy my own desire.ohhh...tinggi sgt ke desire aku tu?? mungkin la kot.tp klu dah xde mood,nk wat cmne kn.siyesly,i need sumbody 2 put me back on track.sumbody dat can make me smile with flower2 in my heart (ala2 autumn in my heart gak la).coz i dont feel those feelings anymore.so meh la bubuh bunga kertas kat dlm hati ye lpas nih.jom2!(nnt nk buat kek perisa bunga la plak.bunga taik ayam bleh?)

btw aritu my sis punye lappy ilang! u noe ape itu ilang?? it's GONE!! tau ape gone?? missing kot.ahaha.ape daa..cmtu2 la lebey kureng mksdnye.so mksdnye,dia dah ilang lappy.cian kat dia sgt2.aku simpati sgt dgn dia.ni dah kali ke-2 tau! bkn salah dia.salah bersama sbnrnye.tp siyes x pasan cmne lappy tu bleh tetinggal @ lesap @ ditinggalkan @ dicuri,dsb.lpas 4 hari br dia pasan lappy dia tarak ada.ayooo minachi..apa buat ooo?? kitorg ni mcm kena pukau je sbb xde sape ingat kat lappy dia.ni la keadaannya.bila lappy ilang,mula la kata kena sampuk la,pukau la,pugai la.hahaha.pugai!



smlm kn dok men dgn baby neh.nama beliau syakir muzaffar! wahh..gabungan nama uncle aku plus nama angkaSAWAN mesia.bangge2!sbb ape??sbb aku dpt dukung uncle aku+angkasawan tuh!(yg dua2 super berat n tua.wakaka) pergh..korg dpt ke??adehh..awat la nk merepek pepagi neh.xdo kojo dah ko??huhu.sat lg nk g menempek kat umah org yg baru bina masjid lak.another masjid in da hauz!syukur la.x knal pun sape.nk tompang mkn je.hoho.

adehh..sejuk btul lak bilik ni.ni la bilik org yg beriman.tu psl sejuk jer..x thn lak aku nk dok dlm bilik ni n membebel pjg2 kat blog.ok la yer.jumpa kat tmpt pembinaan masjid.adioss!

No comments: