22 December 2009

dream...kowt??

after a month and a half punye holiday abis,mule la klas as usual..
but b4 d class started..result exam kuar dlu la of kos..hehehe~
ape?? korg ingat aku nk hebahkn bape result exam aku ke??
ohhh tidakkk!!! tidak sama sekali!!
cumanye kan..bila ingat2 balik la kn..pnah la dlu ade sum1 tu promised me..
dia kata klu result aku ok,dia akn bg cincin.
wlupun sbnrnye bkn dia yg willing utk bg..
sebaliknye atas 'nasihat' aku la kan..hehe..nasihat la sgt!!
tp kn..nice gak la cara tu..time memula dia kata nk bg cincin tu..
ape yg aku rasa ek?? excited yg amat kot!!
tp kn..excited tu ilang n berubah jd takot.sob3..
nape lak takot?? sbb nnt x dpt cincin!! wahahaha..
agak berbaloi gak ar rasa takut tu..sbb hasilnye sgt memberangsangkan..
cumanye kan..aku x dpt n recap balik ape patah perkataan yg merupakan ayat kpd janji tu..
sbb nk kata result aku teruk,lgsg tidak kot.cuma x mencapai tahap yg diingini oleh sume student di dunia ni..
semustinye sume student nak dpt 4.00 kn?? btul x?? ke ade yg nk dpt kurg?? nk dpt lebih tu of kos!! haha
so skrg ni kn..kita tutup cite psl cincin tu sbb aku bknnye ape la kn..
saje terkenang saat2 time timbul isu psl cincin tu..sgt kiut n indah!!! wee~~

okay2..now back to reality la kan..
btw aku gained weight sbyk 3-4 kgs spjg cuti nih.impressive isnt it??
sbb stlh blaja selama 4 bulan lebih..berat bdn aku x pnah dpt naik!! wow wow wow!
hihi..sonok sgt ke ek?? sonok la.sbb terasa lg byk isi di situ dan sini..
nak tau bape berat aku skrg?? hihi..meh2 dtg cni jumpe aku bwk penimbang ye..
jgn bwk penimbang durian dah le.bwk penimbang getah tu.sng sket~

hmm..ape lg eh isu menarik??
setelah x update bbrp lama..aku teringin sgt nk cite mcm2..
tp kn..patut ke x eh?? tah la..mebi sbb ade sbb2 tertentu yg menyebabkan hati aku ni melarang tgn aku utk menaip cite2 yg aku nk sgt share tu..apakan daya..
cumanya cuti aku ni abis dgn driving la..tu yg paling pasti..
x lupa juga pergi mandi manda d sungai dgn my siblings yg chantiques2..hehe
pastu2 menyambut raye aji dgn penuh kesyahduan dlm bilik..sob3..(nape agaknye tu ye??)
x lupa juga non-stop journey to up&down semenanjung sementara my parent turun KL utk bercuti..sgt seronok ah!! pastu my nenek n pakcu g mekah..sambut dorg kt epot..as usual..im a driver..best!!
pastu ape lg ek..?? yg penting x pgg buku lgsg la..eish..x sihatnye aku neh..btw ade sape2 x yg bleh bg suggestion ape jenis supplement yg bleh aku amik utk cergaskn bdn n otak yg lembab ni??huhu..lembab yg amat kot..eish..nauzubillah!!

oye..cuti ni gak aku belajar utk jd seorg perindu yg setia..rindu kat dia..hihi..dah la jauh..susah nk jumpa..susah nk kol..susah nk msg..so itu menyebabkan fokus aku pd pelajaran sepatutnye meningkat! InsyaAllah~ akan ku usahakan la utk lebih fokus.hihi
xpela..cukup stakat ni..hope aku leh prepare sem ni dr awal..InsyaAllah lg~
tata..

No comments: