09 December 2009

lawak + kesian

aku br je abis tgk tv3,cite Nur Kasih.siaran ulangan kot sbb aritu aku rasa mcm dah tgk smpi part aidil dah kawen.tiba2 yg ni plak time aidil br nk pinang aliya.mesti siaran ulangan.kompom!huhu..

klu korg tgk cite ni,sure korg tau part mana yg aku maksudkan.time ni,si sarah yg mulut laser tu dok perasan yg aidil nk pinang dia.even aku benci watak sarah ni (sbb mulut dia) tp kn tetiba ade plak timbul rasa kesian tu.sbb ape?sbb dia dok perasan sendiri.haih..pastu g intip org.xley blah sungguh.perasan la katakan.aku dah puas tergelak2 time tgk part neh.lawak n kesian,mixed up!smpi la time dia dgr nama aliya,smpi terlepas dulang air dr tgn dia.tragik sungguh!!tetibe aku rase mcm nk ckp "sabarla sarah.." (ayat yg sama yg aku pnah sebut suatu masa dlu) nama pun sarah.biasa la kan.klu letak nama nadia,sure x mcm tu.wakakaka

xpela sarah.seb baik ko tu cuma watak sebuah cerita je.jgn real udah le.x sanggup aku nk pk pe perasaan sbnr ko bila berdepan dgn keadaan cmtu.sure hati hancur,mcm kena hempap kren.huhu.cian la plak..

tp dah knape la plak aku dok buat review psl cite Nur Kasih ni??bknnye aku folo sgt cite ni.tp tgk mcm best.tudung2nye best.cantik2.sbb cantik kat muka tiz zaqiyah tu.klu kt muka aku,tah ape rupenye.huduh melampau!kompom!hahahaha

lg 1 cite lawak pd hari ni ialah time mkn kuih telinga keling dgn famili ptg td.nk distorykn ialah bila ade pasar mlm kt area ni(tmpt dirahsiakan).pastu amin bwk pulang kuih telinga keling.tau x tu kuih ape??tu kuih yg kaler dark brown pastu bentuk mcm donut tp kecik je.biasa kt pasar mlm rm1 bleh dpt 10 ketul.bunyi mcm byk je kn tp sbnrnye ketul2 kecik je.si amin ni punye la nk jd adil dgn sume org,dia bg sorg 1 kuih tu kt sume org.tp aku berjaye cilok 2.aku mmg jahat.sbb tu kuih feveret aku!haha.tp salah dia gak.sape swoh beli singgit je?mane la cukop utk anak2 burung kt umah ni.haih..disbbkn permintaan tggi,pegi la beli lg kuih tu.kali ni beli 5 hengget! so agak2 bape byk yg ade dlm plastik tu??mestila byk kn?50 tu! tp x sebyk yg dibygkn..sob2..

dgn pantas n secepat tren ktm smpi ke kl sentral dr s.alam,begitu pantas jugakla kuih tu abis.last touch by suha bila dia mkn kuih yg last skali.tu pun lpas aku mkn 2 biji b4 yg last.wahahaha.mmg ade gaya tamak aku neh.ngeh3.mkn punye mkn punye mkn,tetiba biha kuar dr bilik.pastu tanya,"mana kuih td?" aku dgn suha dah x tahan dah bila dia kata dia br mkn sebiji kuih tu.pdhal klu x silap aku,dia ade je sama2 melantak kt seblah aku td.hmm pelik!tp siyes nk tergelak bila dia kata kitorg sorokkan kuih tu.aduhai biha...tu la..sape swoh lari td.haha.nasib ko la ye dik.siyes kuih tu dah abis n dia x caye.kitorg dah gelak guling2 smpi meleleh2 air liur+jatuh2 dr kusi lg.hahahahaha~ xley blah tul.kesian pun ade.tp lawak la d most..ampunkn kami ye biha..

No comments: