30 June 2010

fuhh..programmer?? big NO!! huhu

as u all can see while reading dis post, aku dah tuka layout! hihi. excited? ye kot. menyumpah? not really dat much (its a 'yes' actually.haha!). geram?? x usah ckp la. mcm2 benda kena tuka. itu dan ini. camtu dan camni. perghh!! b kata aku jd programmer-to-be. am i? i juz duno wut im doing dr ptg td. aku kn tgh ade latihan bomba nih. tah nape, gap sejam2 utk rehat kt bilik td aku gunakan utk edit2 blog aku. sanggup x nap tuh! semangat kunun~

tp ni la hasilnye. sure nmpk hampeh je kn? tp dis toasted bread mmg mcm aku. GRUMPY!! but still yummy~ love to be bite by b. kui3. (censorrr!!) ape je la aku merepek ni. sbnrnye dah penin meng-edit la jd mcm ni. "sape swoh?? ade org yg lg terer html, xmo gunakan! kan dah penin sndiri!" kataku. cheewah!! mcm dlm novel la plak. (mmg sah dah penin!)
btw pg td sukan mcm biasa. aku jd keeper utk gol sebesar kangkangan kera pak seman. so mcm agak x bape logik la kn klu bleh bolos melainkan klu aku ni polio yg mana kaki aku bengkang-bengkok x mcm org len. huhu. Nauzubillah.. tp ape yg aku nk cite bkn itu. sbnrnye nk cite psl cmne aku bleh ter'menari' kt tepi pdg tu. i sprained my left leg! sakit wooo!! cikgu trus dtg dkt tanya sape punya keje. seb bek la jatuh sndiri. klu x,puas gak nk jwb kt cikgu. huhu
jengket2 la spjg ari ni tp lelama tu mcm better skit smpi la sukan ptg ni. tgh2 mula nk pnskn bdn dgn men bola, skali ujan turun la plak. so, game cancel. kitorg awek2 emed ni pun lepak je la kt tepi pdg bwh pokok mangga smbil tgk kot2 ade tanda2 ujan akan stop. meanwhile, staf2 bomba yg len tgh warm up utk men bola. ye la, bomba mane bleh takut air. huhu. time2 diorg nk start men tu, diorg pilih2 bola. ade la plak sejibik bola yg diorg x berkenan ni diorg tendang ke arah penduduk tepi pdg which is us! n sasarannye tepat ke kaki kiriku yg sprained tu. humangaih...air mata je x kuar time tuh! sob3 la skit tp tunjuk kuat beb! goyang inul skit kaki tu then syukur la sakitnye kureng skit.
sok pg ade sukan lg. hopefully aku x dancing lg la yek. kin malu wa je. haih~

No comments: