18 December 2010

2 days b4 new semester..again???

jelez gile dowh bile tgk org len dah grad.
ayat mcm aku ni x layak je nk grad.
layak kah?
hehe~ kene tanye para Dr kat HUKM ah centu..
ok! jgn tanya!
sbb result exam aku pon aku x hingen nk tanye.
nape?
sbb aku rase mcm aku dah x minat la nk blaja2 neh.
aku lg minat nk keje.
aku nk dpt duit n buat ape2 je yg aku suke dgn duit aku tu.
again!
duit aku.
x nmpk?
DUIT AKU la...!! (pehal nk emo lak neh?? haha)


ok! lega skit.

panas jek ati ni sebenonye.

tatau nape ah kn.

klau tau nape, sure aku habaq dah.

or mebi aku mmg dilarang keras nk habaq2 benda yg bikin panas ni dlm blog?
mebi la kot.
ye la.
benda2 rahsia kerajaan akhirat ni mmg kena amik berat taw.
klu x, tmbh dose jek.
td baru tmbh dose, jgn la tmbh dose dgn mengadu dombe lak.
huh huh huh (latihan pernafasan utk bertenang)



luse dah mule klas ah.

malas gile weh nk g klas pepagi.
jadual dah dpt.
perfek gitew~
sbb dh tau bile mase nk kuar merayap balik somban ke ape kn.
sumenye mudah utk ditentukan.
kecuali klu tetibe akak admin tu baek ati pi bgtau yg aku ade klas mengejut!
WOHHHH~~
klu la dia kata aku dpt duit bonus mengejut, xde la tekejut centu skali kn..
ngeh ngeh ngeh..
i loike duet2 nih..
bukan duet nyanyi2 tu taw.
tu xde klass..
x mampu nk guna utk beli rumah pon.
boooo~ (aku sdg menge'boo' rumah yg aku x mampu beli)




ohh bo!
br teringat.
subuh td aku mcm seseme.
tahap idung kena sumbat dgn tisu utk solat.
pastu aku terbyg muka si bo, kwn shinchan neh.
severe x??
sbb dia neh stiap mase ingus melekat.
dan idung aku lak mcm kejap ade kejap xde je ingusnye.
mksdnye nnt kalo x sumbat, puas la aku nk nahan napas utk x bg ingus tu meleleh time solat.
but dun wori.
no kaler2 ok.
tip top punye transparent.
ingus see-through~
haha. jd jijik sket pg neh.
br semangat nk idop.
sbb skrg pon aku xde jek smgt nk idop.

.

.

.

.

bleh x nk kata yg perkataan di atas dh makin lesap dr bibir aku??

funny ah.

...im no longer longing for your love...

..its gone..

...and im tired being myself...

No comments: