11 April 2011

Highway LEKAS...busuknya!!!

driving pd waktu malam bukanlah sesuatu yg meriangkan..
lg la klu kena drive sensorang!!
oh nooo...huu~
laluan utama aku setiap kali pegi balik dr seremban-cheras ialah LEKAS!!
yeay!!
nama pon LEKAS, so mmg sgt lekas smpi lah!
diorang sebenarnye bg nama LEKAS bkn sbb mmg lekas smpi.
LEKAS : Lebuhraya Kajang-Seremban
so laluan aku lebih kurang mcm ni la.
Cheras-Kajang-Seremban

hiway LEKAS ni ada mcm2 cite tau.
ever since ia dibuka, byk kes ragut kat situ
especially waktu malam!!


tgk tuh!!
driving sensorang dlm gelap!!
lampu ade kat dpn kete utk suluh jalan
pastu kena rajin pandang cermin belakang
klu jln mmg gelap gelita, tiba2 pandang cermin belakang then nmpk 'cik kak' dlm cermin..
agak2 cmne la respon aku ek??
sbnrnye tu la imaginasi aku setiap kali lalu LEKAS!
rase mcm nk pasang spotlite je kat hiway tuh.
cess!!

oleh sbb xde kes 'cik kak' lg.. 
maka cik peragut take over la..
smpi dorg sgt over..

dgn bermodalkan seketul moto, dorg dok kat hiway tuh memlm
mmg tatakot pd 'cik kak' ah sbb 'cik kak' pon takut kena ragut dek dorg.
haha! (statement keji. sure 'cik kak' malu)
ok, sambung balik psl peragut ni ye.
dorang akan dok dlm kegelapan mlm kt hiway tu
usha line tgk driver mana yg drive sensorg
klu drivernye pompuan, mmg bonus ah!

tp utk kes yg aku pnah dgr sblom ni..
peragut ni gi block sebijik kete nih..
kt dlm tu ade sorg mamat..(anak kwn ayah aku)
peragut ni 2 org..so ape lg...??SERANG!!!
malangnya...
mamat ni reti melawan daaa...
skali di sepak cepuk 2 eko mamat ni..hmm terbongkang la..
tp 2 eko tu sempat gak hadiahkn lebam2 kt mamat nih.
mamat ni berjaya melepaskan diri..
gud gud!
sbb mamat ni diserang bersenjatakan pisau tau!
tp x kena la sbb dia hebat kn.
wlubagaimanapun..
cian abg mamat yg hebat.
hehe..
(aku sgt mengarut kn??)

selain dr kes ragut, nk tau kes ape lg yg menakutkan kat LEKAS tu??



jeng jeng jeng!!!




setiap kali lalu hiway LEKAS..






kat KM 18....





mesti ade bau busuk!!!!






OMG!!!





apekah kisah disebalik bau busuk itu???















sebab...






org kata ada ladang bab1 kat situ!!!!

lazatnye!!! (bkn utk org islam ye!!)

hehe..
tu je kisahnye...
tp klu nk tau sejauhmana menyeramkan bau busuk tu..
cuba la lalu LEKAS memalam bute!!
tgk laju ke x korang drive..
ngehehehe...
sbb aku drive lajuuuuuuuuuuuuu~~~

ok babai...

*malas dh nk tulis pepanjang..

No comments: