02 February 2011

Azam baru...ke nafsu baru?

ohh.. di pagi buta ini x dpt nk lelapkn mata lg. bkn sbb x nantok ye. tp sbb aku pon tatau nape. menjadi seorang insan yg bernama nadia binti ******* adalah sukar. setiap hari bila online, insan ini akan google benda merepek yg endingnya ialah lubang kat purse! paham x?? sile la buat2 paham ye. buat insan yg rajin 'menonton' aku online n google kerepek2 tu, time kasih sgt2 kerana memahami. bkn ape, agaknye insan2 mcm dia xkan tahan nk tgk insan mcm aku ni yg sentiasa cari sebab utk lubangkan purse. 

so utk pg ni, aku dah tau ape azam aku utk bgn n g jenjalan pg nnt. misi dah dirancang. tempat yg akan diserbu sudah jd list dlm otak aku. so goodluck utk diri sendiri sbb purse aku akan berlubang lg la nmpknye. tp kali ni utk ape ye?? akan besarkah lubangnye?? kite tungguuuu~

tp seblom tu.. meh kite men teka2.. agaknye plastik cantek ke atau plastik pasar je aku angkut balik??


atau...

serba salahnye klu KENA shopping...uhuk3



No comments: