20 February 2011

Shisha lagi TEROK dari rokok ok!

 perghh!! sexy sey lips minah ni!!
aku sbg wanita ori pon bleh leleh air liur taw!
tp..bila nampak ada asap2 tuh.. sori la kak.. u sgt x cool!
lipstick tebal2 kasi cantik bibir tp x reti jg dalaman..
no thanx!
i dont smoke!
wanna have ur lips BUT without smoke ye.


hmmm...
tajuk entri di atas adalah dirujuk ye saudara/i sekalian..
sesungguhnye tak perlu nak highlight lebih2 pasal mende ni sbb itu haqiqat!
u know haqiqat?? tu lebih kurang mcm hakikat la. tp dgn lebih qalqalah! huhu

ok! back to the business ye.
what is shisha?? meh aku google skit n pinjam translation dr Google.

 shisha @ hookah
an oriental tobacco pipe with a long flexible tube connected to a container where the smoke is cooled by passing through water

tak paham? long sentence cut short. ni la rupa shisha ye.


setau aku la kn, shisha ni pkai arang. ye ke? tp yg penting, asap tu lalu kt hos pjg tu..hujung hos tu ade tmpt nk sedut. maka menyedut la para penghisap shisha akan asap itu. tarik....hembusssss~


mcm awek ni buat. nmpk tak???
nmpk kannnnn???
skali pandang mcm cool jek mende nih..
sbnrnye mende ni same je mcm rokok.
adik aku pnah la tanya psl shisha ni kat aku sbb membe dia offer dia suh isap skali.

OH NOOOO!!! i said. *mulut mmg bulat ah time tuh.
DONT U EVER ISAP2 THAT THING YE! BENDA TU SGT TERUK DR ROKOK TAU!

hah. lebih kureng camtu la ayat muqaddimah aku.
adik aku pon mcm terpana terkesima dan lastly terkezut.

I TATAU PLAK MENDE TU LAGI TERUK DARI ROKOK. SBB DIA ADE FLAVOR KAN...

hmmm korang tgk tu!!!
sape yang dah sesatkan kepala adik aku nehh???
jawab bleh???
tau pon tanak bertonggengjawab!

wahai muslimah di luar sana essssspecially yang berhijab ye.
shisha ni sama je mcm rokok.
nape sama??
sbb dia pon kuarkan asap.
tp shisha ni kononnye better sbb ade perisa buah-buahan bagai..
hahaha...jgn tertipu ok!
shisha pon ade je guna tembakau @ tobacco dlm tu.
so klu yg x isap rokok tp bleh bantai shisha tu kata shisha tu x memudaratkan, sila kaji semula ye.
selain tu, ade gak shisha yg pkai ganja dan morfin.
terkejut tak??
so pleasssseeee jangan ingat shisha ni elok.

efek dia klu disedut lebih teruk sebanyak 40 kali ganda dari rokok tau.
tolong berhenti tiru org Arab ye.
diorang isap pon sbb diorang pon tatau ape efeknye kot.
tau2 je dah HIGH~~~
smpi meleleh air liur... hehe

oh ye!
x lupe gak.
biasanya sape2 yg isap shisha tu suke share2 kn??
its wrong ok!
nnt bleh spread penyakit berjangkit!!!
korang nak kew???
aku tanak taw!!
aku klu nk share pon share straw minuman je.
tu pun konfem dgn kwn2 rapat je.
yg shisha tu, korang pkai saki baki sape pon korang tatau taw!
huhuhu geli aiii..


so sukup2 la dgn shisha ye.
yg pompuan tu, korang nmpk lg cool klu x isap shisha.
utk yg x pnah try, matikan je niat utk try.
utk yg rajin isap, bleh la slow down n hentikan bila anda punyai kekuatan.
sakit sendiri tanggung.
Allah bagi badan tu dah elok sempurna, nape kena rosakkan??
sama gak mcm beli henpon, mesti nk perfek kn?
watpe la nk gi bantai rendam henpon tu dlm air?
merosakkan sungguh.

so sayangi badan anda setiap hari~~
*nyanyi dgn muzik vitagen taw!


 

No comments: