12 September 2010

raye ke-3 dah??

salam.
arini dah masuk raya ke-3 dan sambutan raya yg mmg x bape aku rasakan tu semakin la x rasa lgsg. sob3. pilunye hati beta ni. xpela. dugaan keluarga so hadapi la dgn tabah. chewah.tenangkn hati sndiri kunun. huhu. arini pes time jg akk kat wad time raya. sblom ni my sis yg incharge. since dia dah penat, maka kami pon tuka syif. so mlm ni dgn sah dan kompomnye, aku akn tdo kt wad d atas kusi malas, yg sama malas mcm aku. harapan? dpt la tdo dgn aman dan secukupnye. dan harapan lg ialah dpt siapkn esaimen. dah bape ari cuti ni masih x siap wlu 1 ayat pun utk esaimen. bahaye wooo~

kat wad, bilik akk aku ni ade 4 katil. wad pes klas tuh! hehe. tp mcm wad klas uncit2 klu nk banding dgn hosp swasta. cian~ pstu dr 4 katil, dah 3 katil penuh. tinggal 1 je katil kosong. akk aku paling muda dlm bilik ni sbb yg len dah tua. sakit tua la yg len. akk aku ni sakit nakal. hmm! so tgk je la ape akn berlaku mlm ni ye.neves la nk tggu mlm. hehe

No comments: