13 September 2010

Selamat! Hari! Lahir! Nadia!

Salam.

arini genap la usia aku yg ke-24 tahun. tp smpi skrg aku masih lupa nk tanya mak, jam bape aku dilahirkan. huhu. arini jugak ari raye yg ke-4 n aku tdo kt spital mlm td, jg akak aku. aku nk ucapkan terima kasih kpd insan yg disayangi yg sanggup dtg dr jauh utk melawat aku yg x sakit ni n hadiahkan sliper yg cumel. tp sygnye sliper ni kena pakai kt kaki. nnt bg hadiah yg bleh pakai kt tmpt lain plak ye selain kaki. hehe. tu taktik nk minta hadiah sbnrnye. sori syg~

susah2 b dtg smlm, dr ptg hingga ke mlm, kete lak wat hal tp tetap juga setia menanti sygmu ini. sgt men-touching-kn taw! tp mlgnye sbb dah terlalu mengantuk, emosi jd mcm lalang plak. tp syukur b dpt smpi umah dgn slmt. ye la kn, klu kete rosak, umah yg jarak sekangkang kera pun blom tentu leh smpi dgn slmt. kn? kn?

anyway terima kasih juga buat kengkawan yg wish befday aku. wlupun korg x bg kek utk aku mkn, tp xpe, aku akn beli sndiri n mkn smbil nangis2, pretend korg la kununnye bg kek tu. ciannye aku. huhu. tp dah lama sgt ngidam mkn kek ni. on my special day, wish i can have some. b bleh tlg belikn? (aih..mengadanye aku!)

*mulut dah nganga tu! tunggu kena suap kek je. hihi~*
ok la korg. aku nk teruskan tugas mem-babysit akak aku nih. dia tgh tdo, so aku pun rasa mcm nk join tdo gak. hehe. adios~

No comments: