15 September 2010

hepi pastu sedih..

salam.
arini pepagi lg aku folo mak g hntr mknn ke hosp utk akk n adik aku.
akk aku br lpas op yg ke-3.
seriau sey bila pk yg dia kena bius utk op tu tp bius tu x thn lama.
so along d op procedure tu, dia mmg rasa ah sakit kaki dia kena jahit.
cuma dia terlalu lemah utk jerit kesakitan.
sabar la kak..dugaan Allah utk hamba-Nya..
dah sudah ke hosp, mak hntr aku ke komuter..
utk ape?
aku nk siapkn esaimen so aku kena la g pinjam buku.
lgpun suasana dok kt library hukm tu sunggoh berbeza dan menjadikan mood study aku meningkat jd 200%!! poyo seyh..
so dah sudah tu g la jumpa ehem ehem..hehehe
br la nk hepi dpt jumpa kn..terpisah akibat tuntutan keluarga masing2..
ye la..kitorg kn artis yg sentiasa diperlukn..(bkn kuli ke??oopss)
kerana tuntutan keluarga lg, balik la aku ke pangkuan keluarga sbb mak xde member nk gosip..
alih2..bila dh balik umah tu dpt plak berita cedeyh..
dia kena g tganu?? WUTT???!!!
tgh mlm ni lak tu. sob3..
pilunya rasa hati..uhuk2..
tp apakan daya..dlm pilu2 tu sempat lg conteng blog kn..hehe
tatau nk luahkn kesedihan pd sape...
sume tmpt pun dah penoh..
terpaksa luahkn pd kertas x berdakwat nih..xleh koyak pon..
cuma kertas ni bley pecah je time mengamok.ahaks..
apa2pun b, semoga slmt pergi dan slmt kembali ke pangkuan daku ya..(erk??)
x nmpk pun dia g jejauh tp batin tu terasa ba..sob3..
sekian saje luahan hati yg lonely smbil tunggu kain dlm mesin kena spin..
wslm..

*i mishyu dear..sob3..

No comments: