02 September 2010

hepii..hepiii..hepiiiii~

Assalamualaikum!

okay u ols~
arini monthly-versary aku yg ke 6! hahaha. dah bertahan selama 6 bulan nmpknye! keep it up bebeh! loving it~

x lupa juga nk ucap hepi hepi hepi birthday kpd rakan seperjuangan ku which is cik jue atas ulangtahun kelahiran dia pd hari ini. x wish lgsg pd dia. agak2 lpas ni dia nk blanje aku mkn x sbb br nk wish? huhu.. jgn mrh2 ye cik jue. anda dah bertambah sehari yg menggenapkan umur awk jd 21 tahun. kunci kebebasan, kata org la. tp cik jue jgn bebas sgt lak. nnt jd mcm kambing x bertuan. bahaya~ senang org langgar lari woo.. huhu

btw raya dah nk dkt nih. ade lak rase mcm terkejut je dgn bulan ramadhan yg berlalu dgn begitu cptnya. x terasa dah nk abis sebulan. sedih~ tah ape yg aku bz-kn sgt smpi bulan yg penuh berkat ni pun bleh x terase? bahaya tuh! so kena la get into myself back. jgnla sebok dok kt ikea tu pilih wardrobe lg sbb dah pilih pun!!! hahaha.. pasni nk pilih ape plak ek?? hmmm...meh2 tlg pikirkn bg pihak aku yek. bkn ape, umah dh nk siap kt semban tuh tp xtau nk buh ape so meh la kita isi dgn brg2. tu yg sebaiknye la kn. ade sesape nk sedekah duit x? ape? rm 1000?? hahaha. mane cukop la. org skrg demand beb. nk mintak, segedebuk puluh ribu. klu x, katanya nnt xleh idup sbb kt ikea tu brgnye mhl2. nk beli kt ikea, tp dok kt utara malaysia. mengigau ke ape?? sabo je la. mcm aritu time kt surau ade akk ni nk solat jama' sbb dia dr kuantan. jauhnye soping kak?? hehe..biau le. dia nk jenjalan kn. tp secara x lgsg dia dah memenuhkan parking lot kt ikea! hmm... (ape tah aku merepek nih!)

hmmm.. nmpknye aku ade misi penting mlm ni. klu x nnt bayangan abg azwan akan terus menghantui hari2 ku d ED tuh. ok bebeh. ciau!

No comments: