10 September 2010

Hari raya pertama gue~


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

currently aku berada d tmpt utama perayaan aku sekeluarga, x laen x bukan ialah d hosp seremban! yeay! sbb akak aku kn eksiden n dah transfer g hosp seremban, so ni je la tmpt yg paling ideal, wajib dan afdhal utk beraya. takde la jamuan kueh mueh, hidang2 air ke, sumenye zero. hehe. paling sempoi ah raye kali ni. tp x sangke lak mak sempat g tempah baju raya boria ni! huhuhu~



nmpk mcm sehelai kain pasang yg pjg sedang balut bdn kitorg kn? hehe

terase mcm kiyut la plak. sume baju nmpk besar kt bdn masing2. bley x aku tatau ni sbnrnye baju raye? so men balun je tudung ape yg ade. kt umah td berdua je dgn mak. solat sunat aidilfitri pon berdua dgn mak je. biha jaga knisa kt hosp. ayah, amin n suha balik perak. raya kali ni lgsg x dpt bersama. terlalu byk urusan yg nk diselesaikan. esaimen?? berlambak kot!! huhu

eee nk post pic dgn mak tp intenet plak wat hal. mencik! dikesempatan ini, aku nk memohon ampun kepada kengkawan, sesape yg rajin membaca blog aku nih, andai ade terkasar bahasa, terculik ape2 yg bkn milik aku, halalkan la ye. aku pon maafkan kesalahan korg (yg aku tau la. yg aku tatau, korg kena bgtau dlu pe slh korg, br aku maafkan. hehe). akhir kata di hari raya ini, selamat meraikan hari kemenangan kita setelah sebulan mengumpul pahala. jgn stop cari pahala tau. dan jgn gak buat dosa! salam~

No comments: