25 September 2010

hehe..gelak sensorang bleh??

salam semua!!~


wahh..mcm energetic plak arini sbb br lpas mam johhny's kn.. stlh last mkn ialah tghari (yg sbnrnye brekfes), br la dpt mengisi perut yg dah mula expand ni dgn mamaman yg enak. yum!
wlupun sbnrnye bila dh balik umah tu perut rasa mcm dah mula lapa balik (dan x sanggup nk ngadu kt org umah bhw perut aku dah mula berkeroncong wlupun br lpas mkn), tp reti la malu kn n reti2 kn la korek mknn kt dapo. xpun saje je heret mak g dapo, wat muka kesian n minta mak teman msk bubur ke..alih2 mak je yg msk sensorg. hehe. kejam plak..maaf mak..
dah la mak aku dmm.. br je pulang dr kuala pilah, urus anak jantan dia yg x siap esaimen. adikku.. oh adikku... tu la min, time cuti raye xmo siapkn esaimen. skrg br kabut susahkn mak. nnt kita jumpa, akk bap montot ko ye min! ehehe..


td lpas mam, aku saje la melepak kt body shop. haha. melepak?? mmg xde keje la kn melepak kt kedai mahal tuh. pdhal aku bukannye jenis yg pakai brg2 mahal ni. kopak poket den. tp kn bknnye ape, sambil aku usha2 menatang yg ade kt body shop tu, mesti la ade promoter dtg approach. since dorg ade produk br, so kemain la dia promote produk dia tuh. dah la promoter ni auww-auww kn.. aku xde la nk kutuk dia. sbnrnye aku agak kagum dgn golongan auww ni yg mekap cecantik n smooth je. tp yg sorg ni... x khatam ilmu mekap kot. abis capuk mekap dia. cian pon ade gak. tp mls la plak nk tegur sbb dia agak kurg prihatin terhadap aku yg tgh blurr tatau nk tgk ape. sbb b4 dis, time aku g body shop kt sacc mall s.alam, punye baik promoter ni, sgt concern n bkn stakat nk promote produk tp sbaliknya dia tanya ape benda yg kita cari n ape yg kita concern ttg skin kita. best!


so smbung balik bab promoter auww ni membebel psl produk baru dia tu kn, dia pun kata la produk ni sgt bagus, sgt laku, trial set pun dah tinggal 3 je lg. diperbuat dr pomegranate yg kaya vitamin ape tah. bila pkai je, dlm sehari kulit dah terasa supple, pkai smpi 28 hari, akan nmpk perbezaan ketara n bla..bla..bla.. aku pon layan je la kn tp smpi satu fakta tuh, mmg aku tatau nk komen ape ah. kn dia tgh cite kebaikan produk baru tu, pastu dia sebut la kn, buah pomegranate ni bkn yg dr malaysia, tp dr PARIS, AMERIKA. ok.. aku angguk. paris tu kt amerika tau korg. hehehehe.. puas aku cuba bygkn Eiffel tower tu kt amerika sbnrnye, di sebuah negeri yg bernama Paris. kui3. "cik abg, nnt dalami lg fakta psl pomegranate anda ye. jgn reti mekap je." huhuhu..


11.30pm : btw skrg tgh game Arsenal lawan ape tah. pstu aku dok melayan info dr peminat Arsenal ni yg Arsenal dah ketinggalan 0-3 dgn team ape tah. n peminat Arsenal ni dah hangin x hengat bila Arsenal kesayangannye x sempat la nk kejar kasi seri 3 sama. uhuhu.. ohh Arsenal.. jgn kerana kekalahanmu, ade org pecahkn tv lak. kui3

hi abg arshavin yg masuk ke dlm mimpiku.. kau tlh menghampakan semua peminat arsenal. hehehe~ kesalahan dijatuhkn pd keeper arsenal yg bleh kasi bolos itu bola. cian~

11.50pm : ohh! hapdet terbaru! arsenal dh gol ke-2. dptkah arsenal tmbh lg 1 gol dlm 4 minit??? hehehee. seram beb!


12.15am : arsenal kalah 2-3. hehehehe.. syukur tv x pecah. whew~

No comments: