04 October 2010

tired lorh

smlm balik umah mak sbb ade urusan dgn lawyer my sis. since im capable utk hadir, aku pun tunjuk muka. ye la. nk gak knal sape lawyer yg bakal urus kes my sis kn. takot2 jd kes sosilawati lak. uhuhu. Nauzubillah..

dah setel tu, layan plak my sis yg nanges2 sbb putus chenta. kekasihnya x dpt cop SIRIM dr mak. kahsihan. tp apakan daya kak, mmg kami x bape suka kekasih ko tu. coyie. tp bkn tu halnya. aku pon tatau ape halnya. balik dr spital mlm tu, my uncle n his fam ade kt umah. tdo kt my mom's hse. aku dah letih2 dgn hal kt spital, layan plak anak2 dia yg cumel2 nih. jd guru BI la kunun sbb anak dia ckp BI kn. aku pon layan jek. gagap? x usah ckp. janji kompiden! haha

nex day tu my auntie tlg susun atur balik perabot dlm umah. gud2. nmpk lebih kemas! i loike~ mak pun hepi. bagus la. kt umah time tu ade my parent, nenek, amin. suha jg my sis kt hosp. dah letih kemas umah, i tetido kt kusyen. skali bila terjaga, tgn kanan i punye la sakit + kebas. rupanya ade dak kecik ni g tdo atas lengan i. nk bermanja la tu. hehehe. nk letak gmbr tp gmbr x pkai tudung sbb kt dlm umah kn. so lupakan je la. huhu

pstu nk folo mak g beraya kt umah kwn dia then balik. time balik tuh, drop kt stesen ktm bangi dgn suha. smpi je kt ktm tuh, dh ade tren ke arah kl tp dia park kt platform ke semban. punye la aku konpius! dah la nk ke platform 2 tu nk kene panjat jejantas lg. letih je. blom sempat cross jejantas, tren blah! hampagas btol! terpaksa menunggu lg~

bila dh dpt tren tuh, again! tren tu lepak kt platform 2 gak! budu ke cencalok tren ni?? geram yg amat sgt. abis gegar lemak aku berlari kejar tren tau! sob3. berat tu! hehe. seterusnye smpi la aku ke rumahku syurgaku. esok ade posting lg! (arini la tu.huhu) ok ciou~

No comments: