23 October 2010

Taman Herba UKM + tahi lembu! hahaha

Salam.

hi all. arini or td ade gotong royong a.k.a evaluation utk 1 of my dis sem subject. aku tatau sgt bendenye. yg pasti, aritu kena g meeting then arini kena jd tukang kubun. hehe. tukang kebun sbnrnye. aku klipkan skali sekeping video kot2 korg x phm ape keje kitorg spjg jd tukang kubun tu.

basically ape yg korg nmpk adelah mesin pembancuh simen yg disalahgunakan sbg mesin pembancuh tanah utk gaul2 tanah tu supaya sebati (ala2 buat kek la kunun). nape kena sebatikn tanah? sbb bkn tanah kosong jek tau. 3 bhgn tanah + 2 bhgn tahi lembu (bullshit?? p/s - guna utk bunuh sosilawati) + 1 bhgn pasir (yg kalernye ala2 kelabu taik anjing?haha).



ni la keje dak2 emed yg kena buli. hehe. cedok tanah, baling masuk mesin pembancuh. pastu cedok tahi, baling lg. pastu cedok pasir, baling2. sonok? letih woo.. sume pun kena tunjuk rajin sbb ade markah tau! ni production utama.

bila tanah dah sebati, tanah tu disumbat dlm beg poly utk tanam2 tu. ni la bhgn production d seblah sane. sakit pinggang wat keje ni. tp xpe. berbaloi dgn markahnye. yippie!

dah sudah tu, turun utk minum pagi then pulllllaaannggg! yeah! kerana cik yg buat evaluation tu best, so markah pun best. sgt berpuas jantung ah! aku sbg slh sorg ahli group 18 berbangga utk berkhidmat d Tmn Herba UKM bangi. sume sgt best wlupun bau taik lembu tu hampir2 nk buat aku muntah ijau. yuck! siyes weh.. mula2 tatau tu taik lembu. haha. pastu ade la si yap ni jumpa ulat besar ibu jari kaki itik! geli weyh! tp aku xde pic tu. so nnt2 aku update ye. sbb aku sgt geli.

btw isnin ni exam yg pertama. sgt seram. x study mende pun. tp sempat update blog. xde mood nk study. dok pk cmne nk guna voucher dr TBS lg ade la. kui3. semoga aku ade mood nk study. AMIN.

No comments: