08 October 2010

EBM ku siap! part aku je la.hehe

salam~

ehehehe..pepagi cenggini larat plak aku nk menahan mata semata2 nk berblogging ek?
saje jek.
btw aku nyer esaimen EBM yg aku ckp aritu tu dah siap!
br je siap. yeay!
esok nk present. td x dtg klas woo.. past 2 days xde klas.
dok kt lab comp n DK1 utk siapkn EBM ni tp x siap gak. sabo je la~
so bila td (khamis ye) x g klas akibat sakit tua yg melampau, tetiba lak Dr Suria wat klas.
haih~ seb bek sempat minta MC tau. huhu
sakit woo.. bygkn bgn pg tetiba xleh gerak bdn. abis cramp muscle kt left flank aku.
nk xnk kena gak bgn subuh kn. tp nk rukuk tu mmg menitis air mata la. sob3
so msg kinah kata dtg lambat. mkn ubat thn sakit then rehat aka tdo. huhu
bgn x lama kendian then g klinik.
Dr tu kata muscle cramp sbb smlm aku g mandi kolam air panas. yeke?
dah sebulan sbnrnye sakit nih tp x seteruk td la kn.
so nk assurance, Dr cek urin. skali ade conet darah. kecoh la kejap Dr tu. haha
wlupun x kecoh sbnrnye. katanya mebi sbb aku nk dtg bulan. ok fine!
wlupun aku tetiba sebut psl batu karang, tp dia kata "Nehi".
so aku pon beredar la dr bilik beliau.
akibat dr sakit + MC, aku pon lgsg x hadir ke HUKM arini. sbb sakit kn. mmg sakit.
balik umah, siapkn EBM. baca jurnal dlm keadaan baring. xleh duduk. rasa mcm menghimpit je kt blkg ni. sabar2~
dah nk ptg skit br dpt ilham dgn bantuan grupmet ku, kinah n anderson. toce toce~

so skrg officially dah siap utk part aku n anderson. sok tggu part kinah je. harapan? siap la esok.
aku grup ke-3. semoga Allah permudahkan presentation kami.
killer tuh! 60% dr mrkh final exam adalah dr presentation esok (arini sbnrnye). cuak wey~
Mudah2an Allah lembutkan hati pemberi markah supaya dia dpt bg markah yg terbaik utk kitorg. AMIN~

ok la ye. nantok amat dah ni. sok nk travel lg. hwaarghh~
nite2..ZZZzzzzZZZzz

No comments: