19 October 2010

uhuk3..membazirrrrrr ("~")

salam.

arini x indah sgt! bgn dlm tghari gitu sbb tah ape yg letih sgt, aku pon tatau.
pastu g hukm utk amik slip n setelkn urusan kolej.
dah sudah tu aku pun melepak kt 1 boring mall ni n puseng2 kasi pening purse. hehe
siyes boring sbb xde ape sgt. tp xde ape pun melayang la jgk bbrp keping kertas yg bernilai dr purse.
skali kt watson tu, aku try mcm2 kt tgn.
lipstick, eyeshadow, eyeliner.. mmg dah mcm kanvas (tp kaler coklat la) tgn aku nih..
well.. tu kn keje pmpuan (spesifikly aku la kn.. korg mebi x)
aku nk refill botol eyeliner elianto aku tuh so aku rembat la eyeliner baby blue nih..
eyeliner ni paling murah antara semua n eyeliner pertama yg hinggap kt mata aku dlu.
so kononnya bg penghargaan la. skali smpi umah tu, rupanya bkn eyeliner! tp mascara!!!
sob3.. cedihhh!!!
dah melayang lg kertas bernilai utk beli eyeliner..hwaaaa...
haprak punye brand! lenkali wat la casing eyeliner n mascara korg tu lain2!!
mencikkkk!!

tp sbb aku baek ati, xmo ah bazirkn menatang tu.
dgn berhati2, aku pun try la mascara tuh.
skali bila nk remove, abis mata jd panda! aih.. tu mmg aku dh tau kot.. tu yg x gemar tuh..
abis rosak penampilan panda cumel nih~ haha (pasannye!)

oye, exam aku x lama lg taw n still xde keinsafan. xtau nk study ape.
mebi sbb buku aku tu tlampau advance kot. haha. tu yg makin aku bc, makin aku x phm.
moga2 rajin la aku nk membaca nih..AMIN..

No comments: